flere som sliter med navnvalg?

mammaforførstegang0915

Betatt av forumet
Vi hadde jentenavn forholdsvis klart, men ikke guttenavn. Å på tidlig ultralyd var det 90% sikkert gutt, skal på.oul på.mandag. Noen som har guttenavn forslag?

Johannes
Liam
Kasper

Mine favoritter ;)

Men vi sliter med jentenavn, mannen liker ikke de jeg liker... Så får vi se da :)

Vi sliter med å finne guttenavn vi og

Linus, Liam, Sander, Kasper. En av de hadde vi valgt dersom det ble gutt, men venter jente, vanskelig :p

Ikke tenkt noe særlig på det. Fortsatt lenge til :-) Blir vel å bla i en navnebok eller to denne gangen også.

Vi hadde også masse jentenavn klare og syntes det var vanskelig med guttenavn, men da det viste seg at det var gutt på OUL tok det ikke så lang tid før vi fant noen guttenavn vi likte veldig godt allikevel. Vi gikk gjennom navnelister (feks her) og skrev ned navnene vi likte.

Vi står mellom to jentenavn, Nora eller Alva, men hvis det blir en gutt så sliter vi ;) Min svenske samboer har (i følge meg selv) mange uaktuelle forslag.... Heldigvis noen måneder igjen til vi må bestemme oss.... selv om jeg synes det er så ekstremt lenge til at jeg gjerne skulle sett at tiden gikk litt fortere ;)

Vi hadde også masse jentenavn klare og syntes det var vanskelig med guttenavn, men da det viste seg at det var gutt på OUL tok det ikke så lang tid før vi fant noen guttenavn vi likte veldig godt allikevel. Vi gikk gjennom navnelister (feks her) og skrev ned navnene vi likte.

Vi Har gjort det, så har noen favoritter, men vi syns det er vanskelig

Vi er ikke enige, jeg ønsker meg Mathilde...og da svarer han med Charlotte... Charlotte er ikke aktuelt for meg.. Han får ikke Mathilde til å sitte helt. Men kan jo hende det vokser på han.. I mellomtiden forsøker jeg å finne andre forslag også..

Sliter med guttenavn vi også etter at det så ut som gutt på tidlig ul :p
Hittil har vi tenkt Emmet, Enzo, Aaron, Isaac og Leo.. Aaron og Isaac tror jeg utgår da det er blitt populære navn :p

Vi sliter vi og, men stresser ikke med det, har jo seks måneder på oss fra babyen blir født :P

Vi sliter og kommer til å slite til sikkert lenge etter fødselen. Hadde et jentenavn jeg ville bruke, men får jo en gutt. Syns det er litt dårlig gjort å kalle en gutt for Hedda :p jeg har foreslått Gustav, men det er ikke aktuelt.. Vi har fleipet om Hermann så mulig vi ender opp med det. (Har ikke fleipet om det i form av at det er styggt, men fordi det matcher storesøster sitt ;) )...

Hadde nesten bestemt oss (dvs jeg) for jentenavn, eneste han var bestemt på var at det må ikke være noen tvil om hvordan det skrives. F.eks C eller K, med eller uten H inni osv. Vil ikke bestemme meg før jeg ser ho, men sto mellom Olea eller Johanna, helte mot Olea.. Nå har imidlertid Eline også dukket opp som favoritt, så vi får se ;-) Liker litt orginale guttenavn, som Anders f.eks. :-)

VI har nesten bestemt oss for jentenavn, men sliter også veldig med guttenavn. Jeg har nå en liste på 76 guttenavn, og har fremdeles ikke kommet gjennom hele navneboken...

Back
Topp