Flere som sliter med å skjule magen?

En tråd i 'Juni 2020' startet av MaggieMay, 16 Nov 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. MaggieMay Flørter med forumet

Her begynner den å komme fort fult! Er nummer fire, men synes det går utrolig kjapt uavhengig av det:woot: Kjenner livmora ganske høyt oppe, så spørs om nyheten snart må deles med de fleste..:oops:

2. Marr Glad i forumet Junilykke 2020 ♡ Augustlykke 2015

Sliter veldig. Fått skikkelig mage.:) Går i store hettegensere nå. Planen er at vi skal fortelle storesøsken og familie når sambo kommer hjem fra jobb om 3 uker. :rolleyes:
    4 gangs jeg også og kjenner livmoren rett under navlen nå.

3. Linemoora Flørter med forumet Junilykke 2020 ♡

Hvordan kjennes livmora ut? Når du sier at livmoren kjennes rett under navlen :eek:

4. Lillemoren* Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

Jeg har også fått ganske synlig mage, valgte å fortelle det til barna i går pga det. Må fortelle det på jobb i løpet av neste uke også, orker ikke prøve å skjule det lengre. Er 10+3 i dag

5. Catlady1 Flørter med forumet Junilykke 2020 ♡

Kjenner berre at magen er blitt meir stram, men har lagt på meg ein del i tillegg så. Gleder meg til å kunne sei det til alle så folk veit kvifor magen veks :cat:

6. Marr Glad i forumet Junilykke 2020 ♡ Augustlykke 2015

Kjenner den når jeg ligger på ryggen, kjennes ut som en kant på en måte. Elendig på å forklare:sorry:

7. Occiput Forumet er livet Junilykke 2020 ♡ Januar 2017

Hvis du ligger på rygg og bruker fingrene til å presse forsiktig ned på magen, og starter fra skambeinet og beveger deg mot navelen. Så kan du kjenne at det i starten føles litt fastere/hardere, for så å gå over til mer mykt. Akkurat i overgangen der er toppen på livmora.
    Håper det var greit forklart ;) Er ikke alle som klarer å kjenne det, eller vet hva de kjenner etter. Jeg selv er bare «yrkesskada» og godt vant med å kjenne på magen til dyra og har det litt i fingrene :p

• Liker Liker x 2
  8. Stallkjærringa Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 Maiblomstene 2020 Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Jeg greier ikke å skjule det lenger, og vi har fortalt det til de nærmeste. Så jeg bryr meg ikke så mye om å vise magen lenger. Og det er litt herlig. Å faktisk kunne kle seg sånn at magen synes :Heartred
    Dette er nr 3 og eldste er akkurat blitt 4 år, så magen kom veldig fort denne gangen.

9. Lily2019 Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Sliter her og, folk titter på magen selv i store baggy gensere. Regner med jeg bare er oppblåst siden det er første, prøver å holde det hemmelig i 2uker til så jeg kommer forbi 12 uker. Men får se om jeg klarer det

10. Occiput Forumet er livet Junilykke 2020 ♡ Januar 2017

Har skikkelig mage, men det er ikke babyen/livmora, det er luft! :hilarious: Er så oppblåst at jeg ser ut som jeg er godt over halvveis i svangerskapet! I tillegg virker det som om kroppen min «demonstrerer» for meg hvor mye den kan romme etter hvert måltid, for da er magen diiiiger!

• Liker Liker x 3
  11. Lille Spire<3 Elsker forumet jentene i juni13 Junilykke 2020 ♡

Sliter jeg også, men kan nok ikke si at det er så mye annet enn luft:hilarious:
    Har et barn fra før og 7 graviditeter bak meg - så mulig det spiller inn også.

12. Mg93 Flørter med forumet

hahhaha kjenner meg så sykt igjen på det du skriver :hilarious:

13. Occiput Forumet er livet Junilykke 2020 ♡ Januar 2017

Skulle tro magen husket forrige svangerskap, og den bare: «Klar!!! :smug:»
    Og jeg bare: «Du trenger ikke å være sååå klar før om 5-6 mnd altså.... :rolleyes:»

• Morsom Morsom x 3
  14. Forest Glad i forumet Maiblomstene 2017 Junilykke 2020 ♡

Veldig vanskelig å skjule magen her også. Skal på TUL neste uke, tenker å fortelle til de på jobb etter det, lei av å prøve å skjule det:)

15. Lilje92 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Jeg er førstegangs, sliter ikke med å skjule magen enda :) den synes litt hvis jeg går med noe tettsittende (men det unngår jeg), men folk vil nok uansett bare tenke at jeg er oppblåst/har gått opp et pr kg da det kun er helt nederst på magen at det buler litt ut.

16. Minime1315 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡ Augustlykke 2022 ❤️

Sliter med å skjule den nå ja.. orker snart ikke drive å prøve å gjemme den. Så vurderer å fortelle det etter ul neste uke. Da har jeg blitt 10 uker så. 3 mann dette, eller 4 siden jeg rakk å bli ganske stor med første som vi mistet i 6 mnd.

17. MaggieMay Flørter med forumet

Er helt nederst her også.. men den nederste delen har blitt ganske stor:oops: Ser ut som en tegneseriefigur om jeg slapper helt av...:eek: Noe jeg sjeldent gjør!

• Enig Enig x 1
    • Morsom Morsom x 1
  18. Linemoora Flørter med forumet Junilykke 2020 ♡

Hmm, prøvde å kjenne etter men kan ikke si jeg kjente noe spesielt :hungry: men så vet jeg nesten ikke helt hva jeg kjenner etter eller hvordan det kjennes

19. Bella83 Gift med forumet Junilykke 2020 ♡ Desemberskattene 2014

Jepp. Barn nummer 3 og jeg ser 6mnd gravid ut:shifty:
    Magen kom fort med denne 3. pluss at jeg er sykt oppblåst.

20. Occiput Forumet er livet Junilykke 2020 ♡ Januar 2017

Er ikke sikkert livmoren har kommet så langt opp enda. I følge appen så står det at livmoren har beveget seg over bekkenkanten først nå ved 11+0-ish, og det er såvidt jeg kjenner den på meg selv.

Del denne siden