Nei, var på det med storebror. Men skal på en ekstra ultralyd da jeg er 32 uker på vei, så får en ekstra titt da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal bestille neste jm time !! Gleder meg
Ja men det kommer til å gå fort !!!Så kjekt! :-D Gleder meg ihjel,selv om det er 2 mnd til! )
Jeg skal privat siden jeg allerede går der fast så gidder jeg ikke å bytteVi skal på 3D ul men har ikke bestillt enda går man på sykehuset for å da det eller hos privat? Hva anbefaler dere? Skal vi på privat så blir det på Sigrids ultra i stavanger siden vi var veldig fornøyde hos henne på tidlig ultralyd i uke 12
Er vel ikke alle sykehus som har 3d og heller ikke alle som tilbyr selvbestilte timer.. tenker at det i tilfelle er privatVi skal på 3D ul men har ikke bestillt enda går man på sykehuset for å da det eller hos privat? Hva anbefaler dere? Skal vi på privat så blir det på Sigrids ultra i stavanger siden vi var veldig fornøyde hos henne på tidlig ultralyd i uke 12
Vi skal på 3D ul men har ikke bestillt enda går man på sykehuset for å da det eller hos privat? Hva anbefaler dere? Skal vi på privat så blir det på Sigrids ultra i stavanger siden vi var veldig fornøyde hos henne på tidlig ultralyd i uke 12