Flere som skal på 3D/4D Ul?

Nei, var på det med storebror. Men skal på en ekstra ultralyd da jeg er 32 uker på vei, så får en ekstra titt da :)

Var med storebror i uke 29, og det var helt fantastisk!
Må nok det denne gang også.

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Vi skal på 3D ul men har ikke bestillt enda :-) går man på sykehuset for å da det eller hos privat? Hva anbefaler dere? Skal vi på privat så blir det på Sigrids ultra i stavanger siden vi var veldig fornøyde hos henne på tidlig ultralyd i uke 12 :-)

Vi skal på 3D ul men har ikke bestillt enda :-) går man på sykehuset for å da det eller hos privat? Hva anbefaler dere? Skal vi på privat så blir det på Sigrids ultra i stavanger siden vi var veldig fornøyde hos henne på tidlig ultralyd i uke 12 :-)
Jeg skal privat siden jeg allerede går der fast :) så gidder jeg ikke å bytte

Er vel ikke alle sykehus som har 3d og heller ikke alle som tilbyr selvbestilte timer.. tenker at det i tilfelle er privat

Har lyst, men har ikke tatt med de to andre....
Også var det denne lommeboken da, som nesten er tom etter all shoppingen min av gutteklær!

Vi skal, men har ikke bestilt enda. Tar det på ultralydklinikken på Lysaker. Der var vi også med veslemor :)

Vi skal på 3D ul men har ikke bestillt enda :) går man på sykehuset for å da det eller hos privat? Hva anbefaler dere? Skal vi på privat så blir det på Sigrids ultra i stavanger siden vi var veldig fornøyde hos henne på tidlig ultralyd i uke 12 :)

Man går privat :-) Vi skal til sigrids ultra! Var der i uke 32 sist med storebror og fikk fantastiske bilder!

Back
Topp