Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herKanskje, har ikke bestemt oss
Jepp! Får det i julegave av pappaen min
Vi var på det med storebror, så da føles det stas å gjøre med veslemor også
Skal når jeg er 29 uker
Ja, skal 14.januar og er da i uke 28 Var på det i uke 28 med førstemann også Vi fikk ingen bra UL bilder av jenta vår så håper det går bedre på 3D
jepp, ble bare 2bilder på sist UL så blir 3D her men må endre timen.. tror uke 24 blir litt tidlig ..
Vi har bestilt 3D ultralyd 13 januar, er da 26+2
Ja de anbefaler fra 28-32 så blir nok litt tidlig
varierer veldig hva de anbefaler har æ sett.. merkelig igrunn.. men vil tro det blir bedre om de er litt eldre- men ikke for stor
De er så "spinkle" så tidlig, så ser bedre ansiktstrekk ol nermere uke 30 Jeg skal til sigrids ultra i stavanger, hun er superflink! Har kjempebra bilder fra uke 32 med storebror <3
oohh okei, blir nok litt vel tidlig med 24 da ja.. tenkte meg til ultralydportalen i trondheim æ siden det er fler som har bra bilder fra rundt uke 30 blir det nok det med meg å
Jeg skal bestille neste jm time !! Gleder megJeg var på 3D ultralyd med storebror, det var en helt fantastisk opplevelse! Var i uke 32 med han, og nettopp bestilt 3D/4D til lillebror i magen i uke 29. Gleder oss helt enormt♡
Flere som skal på sen Ultralyd?