Flere som skal på 3D/4D Ul?

Tutta89

Forelsket i forumet
Jeg var på 3D ultralyd med storebror, det var en helt fantastisk opplevelse! Var i uke 32 med han, og nettopp bestilt 3D/4D til lillebror i magen i uke 29. Gleder oss helt enormt♡

Flere som skal på sen Ultralyd? :-)

Nei. Var ikke med mine 2 første. Så hadde blitt feil å gjøre det nå.

Vi hadde egentlig tenkt til å bestille 3D ultralyd, men så ble det en ekstra ultralyd på sykehuset i uke 32, så da dropper vi det :)

Vi har bestilt 3D ultralyd :-) 13 januar, er da 26+2 :-)

Last edited:
Jepp! Får det i julegave av pappaen min :)

Vi var på det med storebror, så da føles det stas å gjøre med veslemor også :)

Skal når jeg er 29 uker :)

Vi fikk ikke ett eneste bilde på oul så vi skal på 3d ul, har ikke bestilt time enda da :)

Ja, skal 14.januar og er da i uke 28 ;) Var på det i uke 28 med førstemann også :) Vi fikk ingen bra UL bilder av jenta vår så håper det går bedre på 3D ;)

varierer veldig hva de anbefaler har æ sett.. merkelig igrunn.. men vil tro det blir bedre om de er litt eldre- men ikke for stor ;)

De er så "spinkle" så tidlig, så ser bedre ansiktstrekk ol nermere uke 30 :) Jeg skal til sigrids ultra i stavanger, hun er superflink! Har kjempebra bilder fra uke 32 med storebror <3

De er så "spinkle" så tidlig, så ser bedre ansiktstrekk ol nermere uke 30 :) Jeg skal til sigrids ultra i stavanger, hun er superflink! Har kjempebra bilder fra uke 32 med storebror <3

oohh okei, blir nok litt vel tidlig med 24 da ja.. tenkte meg til ultralydportalen i trondheim æ ;) siden det er fler som har bra bilder fra rundt uke 30 blir det nok det med meg å :)

oohh okei, blir nok litt vel tidlig med 24 da ja.. tenkte meg til ultralydportalen i trondheim æ ;) siden det er fler som har bra bilder fra rundt uke 30 blir det nok det med meg å :)

Jeg bor ikke i stavanger lengre, men reiser ned siden jeg var så fornøyd sist :-D Ja, anbefaler å ta det senere enn uke 24 :-)

Jeg var på 3D ultralyd med storebror, det var en helt fantastisk opplevelse! Var i uke 32 med han, og nettopp bestilt 3D/4D til lillebror i magen i uke 29. Gleder oss helt enormt♡

Flere som skal på sen Ultralyd? :-)
Jeg skal bestille neste jm time !! Gleder meg

Back
Topp