Flere som skal ha tvillinger?

heisann..
jeg vil bare si lykkel til, til dere alle som skal ha tvillinger..
jeg har en sønn på 1 år og ei lita tulle på 3 uker så jeg har en hvis anelse om hvordan det er å ha tvillinger og jeg skal fortlle dere en ting at det er ikke så hardt som dere tror...bare å komme seg inn i en rutine som du føler deg vel i.
er alene med disse to små mesteparten av døgnet og klarer meg helt fint..
 
Heisann![:)]
Jeg venter oxo tvillinger[:)] Ble litt skremt i begynnelsen når jeg fikk vite det, men nå gleder jeg meg bare! Gratulere alle sammen!
 
Gratulerer med 2 spirer i magen... er vi ikke priviligerte? Tror skrekken treffer de fleste med en gang vi får vite hva vi har i vente. Jeg ble i hvert fall nervevrak. Men nå koser jeg meg med magen og tanken på hva som er i vente[:D]
 
Er jeg gal som ønsker meg trillinger neste gang?[8|]
 
Tusen takk [:)]
Ja, vi er skikkelig priviligerte [;)] Hade lenge fleipet med tanken på at det kunne være 2 stk i magen, men fikk mildt sagt sjokk da jeg fikk vite at det var tvillinger i magen. Samboeren min bare lo og lo og syntes det var kjempe stas, og jeg bare gråt og gråt... Var ikke helt lett, men nå går det kjempe bra og alle sammen gleder seg masse [:D]
Fiorelina: Nei du er ikke gal om du ønsker deg trillinger, skulle ønske jeg hadde 3 i magen oxo, når man først er i gang ..hehehe.. Kjempekoselig med unger!! Men hadde sikkert blitt veldig travelt... [:)]
 
Jeg har ønska meg trillinger lenge, jeg.. men er igrunn litt glad for å kunne begynne med EN om gangen[;)] -hadde ikke hatt noe imot å få to, men har ikke tre pupper, så det kunne blitt VEL travelt med 3 stykker første gangen[8D]
 
Hei hei!

Jeg venter tvillinger 1.april og har en gutt fra før på 2,5 år. Ikke så lenge siden vi fikk vite at det var to, det er liksom ikke noe man planlegger, så vi er vel inne i sjokkfasen enda! [:D] Men det er klart at det er spennende! [:)]

Som du sier er det ikke så mange steder å hente informasjon om dette med tvillinger, i vert fall ikke i Norsk sammenheng, men den beste måten å lære på er vel å dele erfaringer med andre som er eller har vært i samme situajson.

Jeg lurer på om det er noe spesiell grunn til at termin din er flyttet opp til flere ganger? Har det sammenheng med tvillingsvangerskap, usikkerhet rundt mensen, eller andre ting?

[:)]

Veldig fin mage forresten!! [:)]
 
I dag har jeg vært hos legen. Alt sto bra til med meg og barna. Fikk høre hjertelyden deres i dag. Det er så spesielt og godt. Jeg synes dagene går fort, men tiden fram til terminen tar evig lang tid.
Har funnet vognen vi skal ha oxo. så nå må vi bare spare, hehe.
[:)][;)][:)]
 
Var deg ja...[;)]
Gøril,er det ikke det du heter!?[8|]
Er ikke tanta mi,mer en form for "fille tante".
Ho heter Violeth og er fra Moss,e igod venninde av Arve![;)]
Som du sikkert kjenner...
 
ORIGINAL: 2baby
Har funnet vognen vi skal ha oxo. så nå må vi bare spare, hehe.
[:)][;)][:)]

Hvilken vogn skal dere ha da?
 
Ville bare si hei til dere som venter tvillinger[:)]
Å få to på en gang er kjempe morsomt. Fikk tvillinger for snart 16 år siden og det var et sjokk å få vite at det var to, men vi hadde strevd lege og syns det var koselig uansett. Min første reaksjon på UL var at fa... da fikk vi ikke den vogna vi hadde bestilt. Jormora begynte å le, for hun hadde ikke hørt den reaksjon før. Vanligvis var det "herregud to stykker" osv. Men min størst bekymring var vogna jeg ikke fikk. Trodde en stund de var 3 for det var ett jækla spetakkel i magen en stund. Reine bandekrigen, men "heldigvis" var det bare to. he he
Jeg fødte ca 1 mnd før termin og var så heldig at jeg fikk føde vaginalt, selvom den ene lå i seteleie. Men jeg er kjempeglad for at jeg fikk pressa di ut den veien uansett...
Vi hadde på forhånd bestemt oss for at det å få to ikke skulle hindre oss i å ta de med overalt. Selv om det er mye styr.

Kos dere med de små når de kommer og lykke til[:D]
 
Hei hei..... Skal ha tvillingjenter 1 Februar jeg. Jenny Marie og Eva Johanne. Har en gutt på 5 fra før. Ble 23 år i Januar i år, så nå skal jeg bare kose meg fremover. Gleder meg masse til å treffe jentene mine
 
ja arve:P ho ja:) mor mi sa du måtte helsa fra ho til filletanta di:) navnet skrives GURLY:)litt unormalt men:P
ska faktisk flytta innatte i sogndal no snart:) so blir alt so mykje enklare:)gangavstand til alt!!sleppe å stappa 2bebia å vogn å alt mule i bilen berre før å handla:)
 
Det skal jeg gjøre vet du![;)]
Høres greit ut for deg,ja...
Ville nok vært litt tungvindt inn i bil og sånn bare for e nlite ntur i butikken.
Da kommer du vel nærmere moren din og eller!?
Sånn i forhold til litt hjelp og slikt...[;)]
 
ja e litt nermare mamma no:)får no all hjelpen eg kan ønska meg lell men:)ehhe:) bli so kosle:)
litt nedtur sia eg ikkje klara å hjelpa til m flyttingen sjøl da men:(jaja.....
 
hei hei Hanne....

jeg skal også har tvillinger. jeg er førstegangsfødende men har ikke termin før i juni. det som fanget oppmerksomheten min er at du er fra haugesund... jeg bor på karmøy, nærmere bestemt på åkra... hadde vært morro å hatt kontakt med deg siden du er kommet lengere i svangerskapet enn meg... stooor klem fra junimamma... (tina)
 
Så spennenden, junimamma! Bare send meg en PM hvis du lurer på noe. Hvor langt er du på vei nå da?
 
Venter ikke tvillinger, men hadde tre i magen for nesten 5 aar siden, om dere trenger noen aa prate med. Hvordan gaar det med dere jenter ? Klem Elisabeth
 
ORIGINAL: ~Fiorelina~

Er jeg gal som ønsker meg trillinger neste gang?[8|]


Nei, det er du ikke, det er greit aa oenske seg, men det er strevsomt, men en god opplevelse. [:)][:)][:)]
 
fikk beskjed på ul i går at det var to stk der[:D] skulle gjerne hatt de reaksjonene på video. tror haka til sambo ramla i gulvet hehe. men alt sto bra til med begge to og det er jo det viktigste, og at de holder seg der[;)]
 
Back
Topp