Flere som skal gå på Albyl-e i svangerskapet?

Eg har hatt to MA og fekk beskjed av gyn på kontroll siste gong om å komme tilbake i veke 7 i neste graviditet.
Søstera mi har mista 3 gonger og gjekk på blodfortynnande i siste graviditet, har fått to barn, et uten og eit med.
Sambuar vil at eg skal be om blodfortynnande av gyn no denne gongen, men eg er usikker. Om ho foreslår det så selvfølgelig, men usikker på om eg skal be om det? :)
Det seies vel at det er ufarleg å prøve? Kva ville de gjort? :rolleyes:

I ka uke hadde du MA?
Ville nok prøvd eg altså ❤
 
I ka uke hadde du MA?
Ville nok prøvd eg altså ❤
Første blei oppdaga 12+2, fosteret var 12+1. Andre var 10+2 og foster målt til 7+4.
Trur kanskje eg skal spørr om det er mulig:)
Har fått beskjed om at eg mest sannsynleg berre har vore uheldig, men føler eit behov for å prøve noko annleis denne gongen :rolleyes:
 
Eg har hatt to MA og fekk beskjed av gyn på kontroll siste gong om å komme tilbake i veke 7 i neste graviditet.
Søstera mi har mista 3 gonger og gjekk på blodfortynnande i siste graviditet, har fått to barn, et uten og eit med.
Sambuar vil at eg skal be om blodfortynnande av gyn no denne gongen, men eg er usikker. Om ho foreslår det så selvfølgelig, men usikker på om eg skal be om det? :)
Det seies vel at det er ufarleg å prøve? Kva ville de gjort? :rolleyes:
Det er helt ufarlig å gå på blodfortynnende i så små doser som normalt gis til gravide. Mange leger mener at blodfortynnende eller «babyaspirin» virker forebyggende mot sykdommer. Jeg ville gått på det. Jeg skal bruke både det og crinone til uke 12 fordi jeg har hatt tre tidlige aborter.
 
Første blei oppdaga 12+2, fosteret var 12+1. Andre var 10+2 og foster målt til 7+4.
Trur kanskje eg skal spørr om det er mulig:)
Har fått beskjed om at eg mest sannsynleg berre har vore uheldig, men føler eit behov for å prøve noko annleis denne gongen :rolleyes:

Då vil eg nok absolutt tenkt at det kan hjelpe :) eg fekk tilbudet etter me mista første i MA (døde ca uke 17, fødte hu 18+3), men eg var veldig sånn; burde eg det? Var det ikkje tilfeldig? Nå veit me jo at dei ikkje var det, og at albyl-e trulig hadde vært for svakt. Men eg ville spurt etter var eg deg :)
 
Jeg begynte i går . Har fått bivirkninger i form av diaré:grumpy: så det er jo hyggelig :meh::meh:
 
Jeg må ta Klexane-sprøyter fra positiv test til t.o.m. 6 uker etter fødsel. To ganger daglig.. :rolleyes:
Det er pga Protein S-mangel jeg tar de, for å forhindre blodpropper både i morkaka og generelt i kroppen.
 
Jeg skal gå på aspirin, jeg også.
Pga uoppdagede blodpropper i morkake som endte med dødfødsel..
 
Nei albyl-e er tabeletter ja, du har rett der ❤ sprøytene er mykje kraftigere, albyl-e hadde trulig ikkje hjulpet nok hos meg uansett. Viktig å ikkje sammenligne tid og slikt også, då det brukes av forskjellige grunner. Mange går på albyl-e fra positiv gravidtest for dei håper at gjennomstrømningen til sjølve livmora blir bedre slik at egget får gravd seg inn skikkelig og ikkje blir skylt ut, disse kan ofte stoppe etter 12 uker. For min del handler det om morkaka, som ikkje er ferdig før seinere i 1 trimester, derfor er ikkje oppstart tidlig så nøye. Mange starter ikkje før uke 10 heller, men eg skal som sagt starte i uke 6.

For din del er det etter ting har stabilisert seg det er viktig, derfor du ikkje starter før seinere, som også er rett :)

Dei fleste har lite bivirkninger sa overlegen min, og eg har slitt med elvablest og angioødem i snart eit år, så kan være ein kombo der, då blodfortynnende kan gi både hevelser og elvablest. Om eg så må gå med hovne lepper og utslett over heile kroppen på blodfortynnende så har eg jo hatt eit års fartstid i dette nå, så blir jo barnamat :hilarious: men nei, håper såklart for min, din og alle andre sin del at me slipper unna bivirkninger ❤
Klexane går visstnok ikke gjennom livmorvekken og hjelper derfor ikke på blodpropper i morkake.. Albyl-e(aspirin) derimot, kan hjelpe i de tilfellene.. Min sak har blitt sendt til ei som har spesialisert seg på blodpropper i svangerskap, pga uoppdagede blodpropper på den føtale siden av morkaken. Hadde det vært noe med meg eller blodpropper i min blodbsne hadde behandlingen vært klarere.. Håper det virker for deg
 
Back
Topp