Flere som planlegger småsøsken i 2012?

Oi, så mange småsøsken det både har kommet, som er på vei og er under planlegging! Gratulerer til alle som har fått og venter, og lykke til til de som prøver. Håper det klaffer raskt. :)

Selv føler jeg meg ganske ferdig med å få barn, men man skal jo aldri si aldri. Jeg ble også alenemamma på nyåret, og skal blant annet bli ferdig med studiene før evt temaet kommer på banen igjen. ;)
Men for tiden koser jeg meg masse med de to godgutta jeg har.
 
Da ser det ut som om det har klaffet på første forsøk - og sønnen vår KM skal bli storebror. Håper alt går bra videre nå!! *spennende*
 


Hali skrev:
Da ser det ut som om det har klaffet på første forsøk - og sønnen vår KM skal bli storebror. Håper alt går bra videre nå!! *spennende*



Så koselig :) gratulerer så mye!


 


Hali skrev:
Da ser det ut som om det har klaffet på første forsøk - og sønnen vår KM skal bli storebror. Håper alt går bra videre nå!! *spennende*


woho, gratulerer så masse!!! :)
 
Da var vi jaggu igang her også, men har ikke termin før på sommern, så dette er så ferskt at man ikke kan ta noe for gitt :D

Julemamma no more altså
 
ÅÅÅ gratulere så mye!!!
 
Gratulerer til dere som ¨nå er gravide:)!!
 
Hadde ikke planer om det men så blir det det alikevell! Mars baby blir det her :)
 
Gratulerer til alle gravide!
 


Julifrøet skrev:
Da var vi jaggu igang her også, men har ikke termin før på sommern, så dette er så ferskt at man ikke kan ta noe for gitt :D

Julemamma no more altså


Gratulerer så masse! Så koselig å høre! Var forresten det ikke du som ikke ville være gravid på sommeren mer? Håper du har termin ganske tidlig, og at det blir en kjølig vår og forsommer.
 
Du har helt rett Sukkertopp. Vi prøvde å time dette veldig bra så vi skulle prøve å få før sommeren, og gikk det ikke skulle vi ta en pause. Men neida, EN glipp og jackpot med termin i nærheten av 20 juli.
Så jeg gleder meg overhode ikke til mai kommer, og jeg kommer ikke til å gå en dag over termin. Men er jo veldig glad for at det kommer småsøsken selvsagt <3
 
Back
Topp