Flere som planlegger småsøsken i 2012?

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
 
2012-baby høres så flott ut, kjenner jeg blir litt misunnelig på dere. :) Vi venter nok en god stund lengre med nestemann. Håper spiren sitter snart Fru H! :)
 


*trinemor* skrev:
Er jo under produksjon her



Ja det er jo helt fantastisk :) Gleder meg til vi har noe konkret og håndfast å glede oss til - ikke bare tanken på et barn til :)
 


Sukkertopp skrev:
2012-baby høres så flott ut, kjenner jeg blir litt misunnelig på dere. :) Vi venter nok en god stund lengre med nestemann. Håper spiren sitter snart Fru H! :)



Ja, det høres ganske bra ut? :) denne måneden er siste sjans før en prøvepause på 3,5 måned så jeg krysser selvsagt fingrene.. Men jeg kjenner også at det er helt ok om det ikke går, vi har jo egentlig ganske god tid :)
 

Jeg skal gå siste året på sykepleien nå. Så må nok vente til jeg er ferdig. Det frister ikke å stoppe opp midt i alt, er jo så mye praksis i 3 året også.

Så må bare komme meg i jobb til sommeren, ta ut staven og sette i gang. Blir ca 4 år forskjell på barna, men det får bare gå!! Hadde jeg vert ferdig utdannet så hadde jeg nok fått en allerede, eller vert i gang.. 

Lykke til allesammen!! 
 
her kan jeg si helt fast og bestemt NEI! :P

ingen flere barn kommer ut av min mage. Nå skal jeg bare få de to minste stor, og lene meg godt tilbake i sofaen og vente på barnebarn :P
 


*Isabel og June* skrev:

Jeg skal gå siste året på sykepleien nå. Så må nok vente til jeg er ferdig. Det frister ikke å stoppe opp midt i alt, er jo så mye praksis i 3 året også.

Så må bare komme meg i jobb til sommeren, ta ut staven og sette i gang. Blir ca 4 år forskjell på barna, men det får bare gå!! Hadde jeg vert ferdig utdannet så hadde jeg nok fått en allerede, eller vert i gang.. 

Lykke til allesammen!! 


Skjønner at det er godt og bli ferdig =) 
Håper tiden går fort da!
 


2x 24November skrev:
her kan jeg si helt fast og bestemt NEI! :P

ingen flere barn kommer ut av min mage. Nå skal jeg bare få de to minste stor, og lene meg godt tilbake i sofaen og vente på barnebarn :P


Hehe, deilig det da =)
 
blir ikke noen 2012 baby her, kanskje 2013 :O)
 
Her er det også stopp, veldig godt fornøyd med de to fine gutta vi har.
Lykke til alle prøvere!
 
Vi vet ikke enda. Vi har veldig lyst på en til akkurat nå (det kan jo fort endre seg). Tenkte kanskje å ikke være så forsiktige til sommern :0''
Så da blir det evt kanskje en i 2013 om vi får det som vi vil :0P
 
så spennende :))
 
hvorfor skal dere ha prøvepause fruH?
 


*Babytutta* skrev:
hvorfor skal dere ha prøvepause fruH?



Gubben reiser bort, og hvis han ikke får hjemreise får vi ikke prøvd på 3,5 måned.
 
Vi skal begynne i 2012 . Egentlig skulle vi begynne nå, men så strøk jeg på en eksamen , så jeg fikk stopp i studiet .. såååååå om ett år er vi iallefall igang !! 
 
aha i see.. får håpe på hjemreise da :))
 


Mrs Williams skrev:
Vi skal begynne i 2012 . Egentlig skulle vi begynne nå, men så strøk jeg på en eksamen , så jeg fikk stopp i studiet .. såååååå om ett år er vi iallefall igang !! 


Spennende da =)
 


*Babytutta* skrev:
aha i see.. får håpe på hjemreise da :))


Ja håper på det ==) Selvom det ser dårlig ut
Tror uansett sjansen for å treffe el er minimal om han kommer hjem, pga de laaange syklusene mine 
 
Krysser fingra for alle prøvere!! :)

Straks 2011 baby her.
 
Back
Topp