Flere som planlegger prøving etterhvert eller er ny som prøver?

Snakket med mannen i går ang prøving, og ser ut som vi legger inn et forsøk i januar :nailbiting: Altså, neste syklus. Går det ikke da hopper vi over februar og mars, så fortsetter vi fra april. Hjelp, grugleder meg litt må jeg si :playful:.
Flere som skal begynne i januar?
 
Hei!
Jeg bruker å snike her på forumet og har mer eller mindre gjort det siden minstemor ble født, og som testetøs er det min guilty pleasure å snike på alle andre som tester:hilarious: Jeg synes det er så koselig å følge med på andre som prøver og kjenner jeg gleder meg til å begynne og å bli del av ikmgrupper og etterhvert terminforum!

Vi har snakket om prøving på nr 3 siden i april/mai, og etter en del frem og tilbake ble vi enig om å starte prøvingen i desember:nailbiting: Vi har allerede 2 stk sent på året, så jeg har litt for store forhåpninger om at det skal klaffe første pp og vi får en septemberbaby, ikke oktober-desember, så fallhøyden er HØY første pp:hilarious:
Jeg satte inn spiral etter jenta vår ble født, vi ble enige om at jeg skulle ta den ut litt før vi begynte prøvingen, for å la kroppen stabilisere seg og få være litt uten prevensjon og graviditet. Så i dag var jeg hos jordmor å fjernet den:woot: Har litt småmurringer nå og kjenner meg veldig klar for å få stabile sykluser, og ikke murringer og småblødninger i tide og utide! Så nå skal jeg bruke de neste 2 mnd på å teste etter eggløsning og få kontroll på syklusen.

Ble veldig mye her nå, men jeg har vært veldig usikker på om jeg skal dele med noen av mine nære at vi skal prøve eller ikke osv, har holdt det hemmelig de andre gangene, så synes det er veldig godt å få ut all babysnakk og testegalskap en plass:hilarious:
Så tilbake til det jeg eeegentlig skrev innlegget for, er det noen andre som planlegger å begynne prøving mot slutten av året? Eller nettopp har begynt?:woot:
Jeg prøver på nr 3, prøvd i 3 år men er nå 38 år så det var ikke så enkelt, ble henvist til Porsgrunn etter 3 års prøving i august, her allerede fått time nå i januar. Pga dårlige prøvesvar mente dem at vi måtte mellom ivf om i det heletatt det skulle være en sjangs
 
Hadde samtale med klinikken denne uken. Må bare signere papirene, så kan vi begynne fryseforsøk ved neste syklus allerede :love017
Gyn mente jeg sannsynligvis nettopp hadde hatt eggløsning og bør få mensen innen 2-3 uker. Samme beregninger jeg selv har :joyful:
 
Back
Topp