Flere som planlegger prøving etterhvert eller er ny som prøver?

Jeg og samboer har nettopp bestemt oss for å prøve Vi har ingen barn fra før. Sluttet på cerazette for 2 dager siden og har blødd siden. Spent på når syklusen er på plass. Noen som har erfaringer med cerazette? Hvor lang tid tok det å få normal syklus eller bli gravid?
Jeg sluttet på Cerazette 14.august og har fortsatt ikke fått tilbake mensen. Hatt noen dager med spotting bare... Begynner å bli litt utålmodig...
 
Så spennende! Jeg går å venter på tr, så skal vi begynne prøvingen:woot: Fortsatt usikker hvilken ikmgruppe det blir men det blir nok enten uke 52 eller uke 1, så kanskje vi havner i samme!
Jeg tar dobbel dose folat og dobbel dose jern, men det er pga veldig lave verdier tidligere, så prøver å få de opp og holde de der.
Gleder meg til å følge deg vidre!
Wæææ, så spennende!!! Ja, kanskje! Hvor lange sykluser har du?
Jeg har tatt folat siden jeg sluttet med prevensjon :) Tar omega3 og multivitamin ved siden av (men glemmer det innimellom).

Blir spennende da!
Må vel få kjøpt noe folat jeg også! Veldig spennende :nailbiting::happy:
 
Wæææ, så spennende!!! Ja, kanskje! Hvor lange sykluser har du?
Ikke heelt sikker egentlig:confused005 Dette var første hele syklusen etter spiraluttak, den ville nok vært ca 31 dager, men jeg utsatte tr med Primolut-N. Tok siste pille på torsdagskveld så forventer egentlig tr i dag eller i morgen, men har lest om de som har fått tr tilbake etter ca 1 uke også.
Er redd jeg har klusset til syklusen med Primolut-N når vi akkurat skal starte prøvingen, men forrige tr hadde jeg ekstreme mensensmerter og denne gangen skulle jeg være alene med begge ungene i litt over 1 uke, så jeg fant ut jeg måtte prøve å utsette for å unngå det. Så nå håper jeg bare tr kommer og syklusen er stabil:smiley-angelic001
 
Ikke heelt sikker egentlig:confused005 Dette var første hele syklusen etter spiraluttak, den ville nok vært ca 31 dager, men jeg utsatte tr med Primolut-N. Tok siste pille på torsdagskveld så forventer egentlig tr i dag eller i morgen, men har lest om de som har fått tr tilbake etter ca 1 uke også.
Er redd jeg har klusset til syklusen med Primolut-N når vi akkurat skal starte prøvingen, men forrige tr hadde jeg ekstreme mensensmerter og denne gangen skulle jeg være alene med begge ungene i litt over 1 uke, så jeg fant ut jeg måtte prøve å utsette for å unngå det. Så nå håper jeg bare tr kommer og syklusen er stabil:smiley-angelic001
Okei! Ja, da blir det jo spennende å se. Håper ikke det blir noe kluss. Kjedelig med klussete sykluser. Har selv lange, og det er noe herk når man skal prøve. Man blir jo så lei av å vente.
 
Fikk akutt ekstreme mensensmerter i går, 1 time senere begynte jeg å spotte, blør litt mer i dag så regner det som lett blødning og CD1 i PP1:excited001
Ser det ikke har kommet noe ikmgruppe for uke 51 enda, så kanskje mye å håpe at uke 52 kommer snart:hilarious: Vurderer å lage den selv men aner jo ikke hvordan syklusen egentlig blir iforhold til el og ikm:bored:
 
Last edited:
Fikk akutt ekstreme mensensmerter i går, 1 time senere begynte jeg å spotte, blør litt mer i dag så regner det som lett blødning og CD1 i PP1:excited001
Ser det ikke har kommet noe ikmgruppe for uke 51 enda, så kanskje mye å håpe at uke 52 kommer snart:hilarious: Vurderer å lage den selv men aner jo ikke hvordan syklusen egentlig blir iforhold til el og ikm:bored:

Spennende :D

Ser ut som CD1 her også idag. Etter en 73 dagers lang syklus. Samtale for ny oppstartsamtale er bestilt og blodprøver er tatt. Går alt etter planen blir det nok fryseforsøk i neste syklus. Håper derfor denne syklusen ikke blir like lang som sist. Vil sette inn eskimoene mine med en gang :love017
 
Spennende :D

Ser ut som CD1 her også idag. Etter en 73 dagers lang syklus. Samtale for ny oppstartsamtale er bestilt og blodprøver er tatt. Går alt etter planen blir det nok fryseforsøk i neste syklus. Håper derfor denne syklusen ikke blir like lang som sist. Vil sette inn eskimoene mine med en gang :love017

Ser ut som cd 1 her også i dag! 41 dagers syklus i så fall!

Lykke til! Blir spennende :D
 
Hei dere! Jeg henger litt rundt her på babyverden for tiden, for hjertet mitt lengter nok veldig etter det tredje tilskuddet til søskenflokken. Samboeren er derimot ganske tilbakeholden, men synes det er «søtt» med min romantisering av tre barn. Hmm. Vi har imidlertid vært meget uforsiktig denne syklusen. Vi bruker kun kondom, og denne gangen har vi startet uten, men avsluttet med kondom. Har gjort det flere ganger i tiden før eggløsning og akkurat på eggløsningsdagen. Sambo sier at «blir det barn av denne lille uforsiktigheten, så er det greit». For en teaser! Tror dere det er sjans for å bli gravid slik? Har blitt gravid på 1. pp på våre første to barn.

Jeg ble gravid uten å få utløsningen inn i meg. Det var visstnok en væske (?) som kunne inneholde sædceller. Husker ikke hva denne væsken heter. Men gynekologen fortalte også at det derfor er en dårlig prevensjonsmåte å hoppe av i svingen.
 
Spennende :D

Ser ut som CD1 her også idag. Etter en 73 dagers lang syklus. Samtale for ny oppstartsamtale er bestilt og blodprøver er tatt. Går alt etter planen blir det nok fryseforsøk i neste syklus. Håper derfor denne syklusen ikke blir like lang som sist. Vil sette inn eskimoene mine med en gang :love017
Så spennende! Krysser fingrene for kortere syklus og vellykket fryseforsøk neste syklus:smiley-angelic001:love017
 
Jeg og samboer har nettopp bestemt oss for å prøve Vi har ingen barn fra før. Sluttet på cerazette for 2 dager siden og har blødd siden. Spent på når syklusen er på plass. Noen som har erfaringer med cerazette? Hvor lang tid tok det å få normal syklus eller bli gravid?
Tok siste pille 19 oktober, EL 15 november og i dag har jeg begynt å spotte slik jeg pleier dagen før mens :happy: Så her er kroppen i rute igjen virker det som. Superfornøyd, det gikk mye raskere enn forventet :joyful:
 
Tok siste pille 19 oktober, EL 15 november og i dag har jeg begynt å spotte slik jeg pleier dagen før mens :happy: Så her er kroppen i rute igjen virker det som. Superfornøyd, det gikk mye raskere enn forventet :joyful:
Kanskje jeg ser deg i uke 52 da?:woot:
 
Back
Topp