Flere som opplever?

Glad sau

Forumet er livet
Marsmellows-15
Julemiraklene 2025
"Gangsperr" i magen?. Er helt gåen i magen i dag. Kjennes ut som gangsperr. Er øverst i magen og strekker seg nedover.

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Opplever ikke det nei, men stikk slik at jeg rykker litt til liksom :-P

Sent from my iPad using BV Forum

Får stikk i mage her også, men i dag var jeg meg Støl i hele magen.. Kanskje jeg har bevegd meg og faktisk har gangsperr :-p haha

Jeg kan få stikking nederst i magen om jeg reiser meg fort.. ellers er jeg ikke veldig plaga med gangsperr heldigvis :)

Har hatt flere dager hvor om jeg gjør en spesiell bevegelse, så virker det som om jeg har trent mye mage og det siste, noe jeg ikke har. Så nei, du er ikke alene ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg kan få stikking nederst i magen om jeg reiser meg fort.. ellers er jeg ikke veldig plaga med gangsperr heldigvis :)
Samme her! Sting nederst i magen ved bråe bevegelser.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg føler at jeg strammer musklene i magen hele tiden. Kjenner jeg blir fryktelig sliten og prøver å slappe av, men detgår bare ikke...

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei men jeg får sykt stikninger i lysken og nedre del av magen når jeg nyser :p

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Nei men jeg får sykt stikninger i lysken og nedre del av magen når jeg nyser :p

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
Ja, og om man reiser seg for fort eller litt brått :p

I dag var jeg en periode øm i hele magen, trykkøm også. Det var skikkelig ubehagelig

♡02.03.2015♡
Slik jeg hadde det i går. Måtte passe på hvordan jeg låg og satt, for det ble så ømt og stivt. Kjentes ut som magemusklene sto i spenn.

ikke på den måten.. sliter mer med luftsmerter som føles som de ligger i huden på magen :P haha.

Høres ut som det samme som meg. I såfall er det ligamentsmerter. Ikke farlig, vare j...... vondt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Sliter MYE med luftsmerter o_O gaaaad.... må lette på trykket ved hver eneste mulighet, for hvis ikke får jeg rett å slett vondt :-P pluss ligamentsmerter til 1000! Men alt er positive tegn ;-) var innmari støl i magen i uke 5 og 6, men no er jeg i uke 8, å det har roet seg veldig :-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Back
Topp