Dette var mens jeg lå i sengen og akkurat var våknet. Ikke vet jegHøres ut som kynnere, ja. Magen blir spent og fast/hard. De skal roe seg når man slapper av litt ved å sette seg eller legge seg ned.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette var mens jeg lå i sengen og akkurat var våknet. Ikke vet jegHøres ut som kynnere, ja. Magen blir spent og fast/hard. De skal roe seg når man slapper av litt ved å sette seg eller legge seg ned.![]()
Det har jeg og ofte når jeg akkurat har våknet.Dette var mens jeg lå i sengen og akkurat var våknet. Ikke vet jeg![]()
Det samme gjelder meg. Også når jeg sitter. Da kjennes de ganske godtJeg er mest plaga med kynnere når jeg ligger, merkelig nok.
Kommer de som små tak/bølger eller en konstant stramhet når dere først kjenner de?Det samme gjelder meg. Også når jeg sitter. Da kjennes de ganske godt
Konstant stramhet som går relativt fort overKommer de som små tak/bølger eller en konstant stramhet når dere først kjenner de?
Tror det er ganske normalt å oppleve når man sitter/ligger også, så sant det er ganske kortvarig og uregelmessig, samt det de kun er ubehagelige men ikke vonde![]()
Sånn har jeg hatt det på kveldene de to siste dagene.. og ved flere anledninger tidligere i svangerskapet også.Hvor ofte kjenner dere kynnerne? Flere ganger til dagen? Har hatt det sikkert 10 ganger nå på litt Over 1 time der magen strammer seg..![]()
Sånn har jeg også hatt det siste dagene, går over om jeg setter meg ned og slapper avHvor ofte kjenner dere kynnerne? Flere ganger til dagen? Har hatt det sikkert 10 ganger nå på litt Over 1 time der magen strammer seg..![]()
Åh! Jeg får det nesten bare når jeg ligger å slapper avSånn har jeg også hatt det siste dagene, går over om jeg setter meg ned og slapper av
Kan det være at du får ellers også men ikke legger så godt merke til det før du slapper av?Åh! Jeg får det nesten bare når jeg ligger å slapper av![]()
Samme her. Merker det kun når jeg ligger på ryggen om morgenen.Kan det være at du får ellers også men ikke legger så godt merke til det før du slapper av?
Er uansett normalt at livmoren øver seg![]()
Ja er nok det!Kan det være at du får ellers også men ikke legger så godt merke til det før du slapper av?
Er uansett normalt at livmoren øver seg![]()
Så lenge det går over med hvile så er det helt ufarligJeg har begynt å merke det nå. Hovedsakelig når jeg stresser for mye på jobb. Men om det går over så er det vel regnet som ufarlig?