Flere som opplever ensomhet?

Ja, dessverre og er ikke noe særlig.. Er innflytter her vi bor nå. Vi flyttet hit i desember og det er samboer sin hjemby, jeg kjenner ingen utenom han og hans familie. Vanskelig å bli kjent med noen også nå når man går hjemme bare. Håper på en barselsgruppe etterhvert også begynner jeg forhåpentligvis på skole i 2018, så da kanskje. :)
 
Mja, noen ganger. Spesielt nå når jeg har gått hjemme siden jul, så kjenner man ekstra på det.

Jeg valgte nok bort venninnegjenger og sånt i ungdomstida, og den ene som sto meg bi flytta til andre siden av landet. Gjennom hestemiljøet hadde jeg flere, men de sklei vekk da jeg slutta med hest og verv i miljøet.

Så jeg har noen få venninner, men uten de tette greiene. Sikkert fordi jeg ikke er så flink til å være sosial. Liker meg godt i eget selskap jeg :) For min del er det nok mye selvforskyldt.
 
Jeg kjente meg veldig ensom før, men det har heldigvis bedret seg med årene. Har en nær venninne som bor i en annen by, så vi møtes sjelden men koser oss veldig når vi møtes da :) I tillegg har vi blitt veldig gode venner med kollegaen til mannen og hans kone. Vi møtes som regel 1-2 ganger i måneden. Skulle gjerne ønske jeg kjente/hadde flere nære venner, men setter veldig pris på de få jeg har. Håper også på å få flere venner gjennom barselgruppen :)
 
Back
Topp