Flere som merker symptomer dabber av i uke 8?

Det er helt ubeskrivelig!!
Håper den går over snart for alle og en hver!!

Jeg er egentlig fornøyd med kvalmen, for det har vært første tegn på at noe har vært galt tidligere. Det skal jo sies at jeg ikke er voldsomt plaget, men den holdt på til uke 20 sist.
 
Etter 8+0 har symptomene dabbet av, er i dag 8+5 og kvalmen er forsvunnet, ikke ømme pupper....så frykter å ikke se liv på tirsdag:sorry:
 
Det er fryktelig å ha den mistanken. Er de blitt mindre også?
Ja, de er mindre også. Holder i håpet enda, vet at jeg ikke får svaret før på tirsdag. Men begynner å bli dreven på dette nå etter 3 MA, cytotek kurer og utskraping :(

Når vi ser hjertet slå snakker ikke gyn lenger om sannsynligheten for at det skal gå bra, jeg hører visst til en annen kategori nå, sier han:dead:
 
Ja, de er mindre også. Holder i håpet enda, vet at jeg ikke får svaret før på tirsdag. Men begynner å bli dreven på dette nå etter 3 MA, cytotek kurer og utskraping :(

Når vi ser hjertet slå snakker ikke gyn lenger om sannsynligheten for at det skal gå bra, jeg hører visst til en annen kategori nå, sier han:dead:

Uffda :/ er det samme mønster som når du har mista før? får du noen medisiner eller utredning?
 
Ikke så mye liga smerter og kvalmen har ikke vært så intens siste uka. Nå e eg 9+2
I dag har eg vært kvalm heile dagen, men er også kjempe trøtt da det ble lite søvn i natt. Slite med å få sove også nå og skal på kurs hele kvelden.... håpe på ei god natt i natt så komme det seg vel igjen...
 
Uffda :/ er det samme mønster som når du har mista før? får du noen medisiner eller utredning?

Synes det har variert hver gang. Sist gang gråt jeg en uke før UL, bare følte at noe var helt galt, og jammen døde den ikke en uke før ul også.

Har ikke helt samme livløse følelse denne gangen, så holder i håpet :)

Fikk utredning etter tredje abort, fant ut at jeg har lavt protein s og mere utsatt for blodpropp, så går på albyl e og framgmin nå.
 
Back
Topp