Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Symptomene mine har kommet og gått de to siste ukene, men denne uka fra 7+2 har jeg såvidt vært uggen. Flere som opplever at kvalmen forsvinner så tidlig? I forrige svangerskap varte de til OUL....
Jeg har det slik. Var veldig kvalm fra uke 5. Nå er jeg i uke 9 og merker at kvalmen er veldig varierende og bedret. Hadde egentlig forberedt meg på at det ville vare lenger. Av andre symptomer er brystene fremdeles ømme og jeg er trøtt og sliten så sånn sett føler jeg meg fortsatt gravid og er glad for at kvalmen er bedret.
Min kvalme dabbet drastisk av etter 8 uker.
Takk for svar! Jeg har hatt flere sa og ma før så her analyserer jeg alle endringer i kroppen... har ømme bryst, er emosjonell og trøtt så det er jeg takknemlig for iallfall. Har spottet uforklarlig i snart to uker også, gyn kunne ikke se hvor det kom fra.
Det høres gjenkjennelig ut. Jeg opplevde ma i januar, og er bekymret fo at det skal skje igjen. Jeg hadde en del blødning i 4 og 5. uke som ga seg. Krysser fingrene for at det går bra for oss denne gangen. Har du vært til tul?
Kvalmen har dabbet av hos meg de siste dagene også. Men den kommer tilbake med full styrke om jeg anstrenger meg for mye eller er sent oppe og blir veldig trøtt. Alle andre symptomer er fortsatt der.
Har det sammenheng med hvor mye du hviler?
Det er vist ganske normalt er vell rundt den tiden at hcg nivået når toppen og begynner og stabilisere seg på et lavere nivå, (som jeg har forstått)
Fant kun en amerikansk nettside, men mellom uke 8 og 10 er normalt, men det er jo selvfølgelig store variasjoner, noen er jo bare kvalm og spyr hele svangerskapet.Er det sant? Jeg spyr fortsatt opptil 3 ganger om dagen. Er i uke 8 nå. Isolerer meg inne, er sykmeldt og avlyser alle avtaler pga kvalmehelvete.
Det er riktig det ja. De stabiliserer seg på et lavere nivå i denne perioden. Så for mange vil det si bedre form. Men noen er nok mer sensitive enn andre og symptomene varer en del lenger. Men som sagt over, helt normalt.Fant kun en amerikansk nettside, men mellom uke 8 og 10 er normalt, men det er jo selvfølgelig store variasjoner, noen er jo bare kvalm og spyr hele svangerskapet.
http://americanpregnancy.org/while-pregnant/hcg-levels/
Ja var mandagen denne uka. Hadde en kjemisk forrige syklus så vrient å vite akurat hvor langt jeg er på vei, selv om det kun er en mulig dag for unnfangelse. gyns måling var noe kortere enn jeg hadde beregna selv, men sånn var det også første svangerskap som gikk bra. Skal tilbake om ca to uker.
Det er vist ganske normalt er vell rundt den tiden at hcg nivået når toppen og begynner og stabilisere seg på et lavere nivå, (som jeg har forstått)
Fant kun en amerikansk nettside, men mellom uke 8 og 10 er normalt, men det er jo selvfølgelig store variasjoner, noen er jo bare kvalm og spyr hele svangerskapet.
http://americanpregnancy.org/while-pregnant/hcg-levels/
Samme her! Men våknet uten å være kvalm i dag.. tørr nesten ikke si det høyt. Er 9+6! Men er uggen. Redd for at den kommer tilbake.Håper det skjer hos meg snart også,jeg er 9+3 og kvalmen har plutselig blitt mye værre.