Er det flere her som måler hcg nå i begynnelsen av svangerskapet? Jeg målte 3+5 til 112 og 4+5 til 3400.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det flere her som måler hcg nå i begynnelsen av svangerskapet? Jeg målte 3+5 til 112 og 4+5 til 3400.
Gjør du dette selv ?
Hvordan ? :0
Var hos legen på mandag og igår, får svar sikkert i morgen om det har steget. Det beroliger meg hvertfall om det stiger som det skal.
Jeg hadde i mars i uke 9. Verste jeg har opplevd. Også måten jeg behandlet på av bestevenninna mi og jeg takla alt ganske fælt i ettertid. Så går jo rundt og er redd konstant. Merker jeg har tatt litt avstand fra hele greia nå. Og jeg vil jo ikke det hellerJa, der er derfor jeg tar også. Etter to MA siste året har jeg hjertet i halsen...
Jeg gikk til legen og sa jeg var så beskymret og redd for å miste igjen. Så jeg lurte på om jeg kunne få ta det. Da sa han (vikar) at om det skulle til for å berolige meg, så var det helt i orden. Jeg fikk jo også time fordi jeg har epilepsi, og må ha hendivisning til nevrologen på sykehuset. Så kanskje mitt tilfelle er spesielt? Men jeg tror man kan få det om man spør!?Er det bare å dra til legen å be om å ta en hcg prøve?
Jeg gikk til legen og sa jeg var så beskymret og redd for å miste igjen. Så jeg lurte på om jeg kunne få ta det. Da sa han (vikar) at om det skulle til for å berolige meg, så var det helt i orden. Jeg fikk jo også time fordi jeg har epilepsi, og må ha hendivisning til nevrologen på sykehuset. Så kanskje mitt tilfelle er spesielt? Men jeg tror man kan få det om man spør!?
Er det bare å dra til legen å be om å ta en hcg prøve?
Fått nytt svar i dag, hadde altså følgende hcg nivåer:
3+5: 112
4+5: 3400
5+1: 9100
Regner med det er ok stigning? Skal tilbake på torsdag og måle igjen, da er jeg 6+1.
*sniker*
Så flott stigning!
Jeg målte :
4+0 = 79
4+2 = 207
5+0 = 3034
Så vil si du har supre tall!
Jeg er 8+5 I dag og har sett liv og aktivitet på UL for ett par dager siden.
Så herlig! skal på første ul på fredag, da er jeg 6+2