Flere som måler HCG?

Målte hcg på 815 4+6 og nå er jeg 6 +2 . Håper det går riktig stigning da jeg ikke fikk høre at jeg kunne komme tilbake uken etter for å sjekke hcg steg. Men skal dit når jeg er 12+1 og da får jeg ultralyd, hjertelyd og blir tatt blodprøver ☺️ Er svangerskap nr 2 så tar det litt mer chill så lenge jeg ikke verker for voldsomt og har fortsatt symptomer på graviditet.
 
Tok ny måling i går 6+1, da var hcg 39880, opp fra 9100 for en uke siden. Vet at hcg dobler seg saktere etterhvert som den blir høyere, så regner fortsatt med at stigningen er god:)
Måhoppe innom siden du er her!
Det der var en kjempefin verdi :Heartred jeg lå i samme sjiktet rundt den tiden!
 
Jeg var på ul fredag for 9 dager siden. Legen fant ingenting (noe jeg heller ikke trodde da han kun hadde utvendig ul). Tok hcg på tirsdag som viste 9405, og torsdag to dager etterpå var den 17300. Betryggende tall sa han, men jeg kjenner jeg gleder meg til å se spiren for første gang er 6+3 idag.
 
Min var på 109000 i går mot 84000 på torsdag.. det må vel bære bra? Er mellom 7+3 og 7+6
 
Vil ikke HCG stige dersom det er en MA? :bored: Jeg tok en test i går og skal inn og ta en i morgen også. Hadde litt lysebrun utflod, og hadde en del smerter etterpå (noe som like gjerne kan være siden jeg og sønnen var svært dårlig i magen). Hvis stigningen er OK, kan det fortsatt være at fosteret er dødt, men at kroppen fortsetter å produsere HCG?
 
Vil ikke HCG stige dersom det er en MA? :bored: Jeg tok en test i går og skal inn og ta en i morgen også. Hadde litt lysebrun utflod, og hadde en del smerter etterpå (noe som like gjerne kan være siden jeg og sønnen var svært dårlig i magen). Hvis stigningen er OK, kan det fortsatt være at fosteret er dødt, men at kroppen fortsetter å produsere HCG?

jeg opplevde at hcg økte, men at det var så lite at de skjønte det gikk galt
 
Back
Topp