Flere som kjenner at..

Mariatrond

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Aktiviteten til lillegullet varierer fra dag til dag? Er 29+0 i dag. Enkelte dager er det helt texas turning i lange perioder. Andre dager er det veldig rolig og uten disse veldig aktive periodene, men kjenner et spark, åling etc nå og da gjennom dagen..

Ja det er forskjell :) og spesielt dager jeg er i mye aktivitet selv er hun veldig rolig, men så våkner hun igjen når jeg setter meg ned :P

Samme her - noen dager er han så aktiv at jeg ikke får konsentrert meg på jobb, andre dager er det bare litt av og til ^-^

Sånn er det her også :happy: Og veldig variasjon i kraften på sparkene. Noen ganger kjenner jeg bare dult og andre ganger tenker jeg at hun må ha tatt sats :p

Takk for svar damer :) Syns nemlig det er litt ekkelt at det er så rolig enkelte dager og i tillegh når sparka ikke er like hyppig og kraftig.. Bah! Husker ikke hvordan det var sist heller, selv om det bare er 3 år side. ;)

Helt normalt ja :) eneste du skal være obs på er dersom du ikke har kjent noe hele dagen og kvelden.

Varierer veldig.. kan ha dager hvor det er litt skremmende stille, men kjenner henne der inne men på en helt annen måte... men så kan det gå en dag og to så er det tilbake til full turning og det føles ut som hun prøver å komme seg utav magen.. o_O

Back
Topp