Flere som kjenner at det er tungt i innspurten?

Bryggerijenta

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Veke 36 i dag! Og kjenner at nå begynner det å bli tungt både fysisk og psykisk. Psykisk mest at eg er mentalt innstilt på å gå ut i permisjon på jobb og klarer ikkje heilt å fokusere på arbeidet [emoji28] Kroppslig kjennest alt berre litt tyngre ut.. tungt å gå og litt kranglete bekken :(

Veldig enig. Lei alt! Får så låsninger i nakken. Er såå vondt! Kommer til å hylgråte hos legen imorgen..

Her har hele veien vært fryktelig tung. Er skikkelig umotivert for de neste fire ukene.

Har våre tungt i hele svangerskapet, men ja det går utrolig seint nå. Føler meg som en skranglekassexsmile9tåler lite før tårene kommer...

Ja og jeg merker det spesielt i dag. Da satt tårene løst når jeg kom hjem fra lekeplassen med ungene. Jeg var heeeeeeelt ferdig, og det eneste treåringen ville etter, og ha fått i seg mat var ut igjen. Da fikk jeg så dårlig samvittighet at jeg begynte, og grine. Og måtte forklare at jeg var så sliten, og har så vondt når jeg går, eller gir dem fart på dissa. Tror mannen våknet litt der, for han foreslo en annen lekeplass, og ble med selv. Og når Svigrinna mi ringte han hørte jeg at han svarte at det var tungt for meg nå. Og at de to små er veldig aktive...
Tror det ble en liten oppvekker er lov, og håpe :p 35+2 i dag, og det blir nok ikke lettere. Hadde håpet at B12 jeg fikk i går skulle hjelpe litt, men merker ingen forskjell :(

Ja spesielt i dag. Da satt tårene løst når jeg kom hjem fra lekeplassen med ungene. Jeg var heeeeeeelt ferdig, og det eneste treåringen ville etter, og ha fått i seg mat var ut igjen. Da fikk jeg så dårlig samvittighet at jeg begynte, og grine. Og måtte forklare at jeg var så sliten, og har så vondt når jeg går, eller gir dem fart på dissa. Tror mannen våknet litt der, for han foreslo en annen lekeplass, og ble med selv. Og når Svigrinna mi ringte han hørte jeg at han svarte at det var tungt for meg nå. Og at de to små er veldig aktive...
Tror det ble en liten oppvekker er lov, og håpe :p

Flink mann som våknet litt! :D

Jeg kan vel ikke si at jeg er igang med innspurten enda, med termin 30.06. Men nå synes jeg det begynner å røyne skikkelig på. Hele kroppen begynner å bli ubehagelig - både hofter og rygg verker, føttene er slitne og ømme, kynnerne har tatt seg opp. For ikke å nevne bekkenet, der symfysesmertene har blitt mye verre de siste ukene.

Sliter litt med tanken på at jeg fortsatt har to måneder med forverring av formen fremfor meg...

36+3 nå og er møkkalei. Såååå tungt alt er!

Jeg kan vel ikke si at jeg er igang med innspurten enda, med termin 30.06. Men nå synes jeg det begynner å røyne skikkelig på. Hele kroppen begynner å bli ubehagelig - både hofter og rygg verker, føttene er slitne og ømme, kynnerne har tatt seg opp. For ikke å nevne bekkenet, der symfysesmertene har blitt mye verre de siste ukene.

Sliter litt med tanken på at jeg fortsatt har to måneder med forverring av formen fremfor meg...
Signerer ❤️
Har ikke kunnet gå i går og i dag pga symfysen. Og alt er veldig tungt og vondt. Termin 4/7 føles som en evighet til

Er helt enig! Samme termin... Jeg har riktignok ikke kynnere (tror jeg, kjenner noe, men det passer ikke helt til beskrivelsen) og har bare litt vondt i bekkenet. Men, jeg trenger mat!! Og jeg trenger å puste, klare å gå eller å stå uten å føle at jeg besvimer. Pluss, pluss, pluss... Over sju uker er en evighet!!

Er helt enig! Samme termin... Jeg har riktignok ikke kynnere (tror jeg, kjenner noe, men det passer ikke helt til beskrivelsen) og har bare litt vondt i bekkenet. Men, jeg trenger mat!! Og jeg trenger å puste, klare å gå eller å stå uten å føle at jeg besvimer. Pluss, pluss, pluss... Over sju uker er en evighet!!
Ja, virkelig en evighet! Jeg gleder meg sånn til å kunne gå normalt og ubesværet på flatmark uten å føle at hvert eneste skritt er et ork!

Veldig enig. Lei alt! Får så låsninger i nakken. Er såå vondt! Kommer til å hylgråte hos legen imorgen..
Måtte snakke litt med sjefen på jobb igår om det var greitt at eg tok litt kortere dager då det er så vondt og både stå og sitte for lenge.. begynte nesten å grine.. haha[emoji28]

Har vore i ganske ok form til no så har klart å gått tur og fått gjort unna husarbeidet og på kveldstid, men nå kjenner også eg at smerter i symfysen og hevelse i kroppen gjer alt veldig mye tyngre.. godt med litt ekstra fridager i mai! Har bare 8 dager igjen på jobb men akkurat no er det 8 for mange.. Men er så sta at eg ikkje vil gi meg heller blir langhelg no då med hyttetur vekk frå alt husarbeid og andre folk, det skal bli godt!!

Jeg gleder meg til og med til å vaske klær, støvsuge, eller ta ut av oppvaskmaskinen!
Signerer den! Alt jeg vanligvis gjør uten problem er blitt SÅ tungt at jeg ofte utsetter det, selvom det irriterer meg grenseløst å gå å se på at det ikke blir gjort!

Signerer den! Alt jeg vanligvis gjør uten problem er blitt SÅ tungt at jeg ofte utsetter det, selvom det irriterer meg grenseløst å gå å se på at det ikke blir gjort!

Nettopp. Jeg klarer det ikke, så fjellet av skittentøy vokser, og de få dagene mannen har fri, eller er hjemme tidlig, må han vaske og vaske. Og oppvaskmaskinen står og venter på han hver dag. Det må bare være sånn....

Jeg blir sliten og andpusten av å snu meg i senga...

Jepp, begynner å røyne på her også! Sjeleglad for at det bare er 33 dager til termindato, og at jeg skal settes i gang senest da (skal inn på samtale for å sette dato for igangsetting nå i slutten av mai, jeg heller mer og mer mot å bli igangsatt tidlig i juni altså :hilarious:).

Nå har det virkelig begynt å røyne på her også. Spesielt de siste 3 dagene. Denne hinsides pollenspredningen har gjort meg heeeelt tett og jeg sliter veldig. I går var første gang jeg sa til samboer at «NÅ ORKER JEG IKKE MER..!!!»

Nå har det virkelig begynt å røyne på her også. Spesielt de siste 3 dagene. Denne hinsides pollenspredningen har gjort meg heeeelt tett og jeg sliter veldig. I går var første gang jeg sa til samboer at «NÅ ORKER JEG IKKE MER..!!!»
Er så enig, har sagt et par ganger allerede til mannen at jeg ikke klarer mer, men han vet nok at jeg fint må vente til han er tilbake fra firmaturer i helgen...

Back
Topp