Flere som kjenner at det er tungt i innspurten?

Jeg også.. er så ubeskrivelig lei :( har nå blitt syk og ligger rett ut med bihulebetennelse.. termin 30 juni og lurer virkelig på hvordan jeg skal klare dette.. vondt i alle ledd i hele kroppen, vann i beina, høyt blodtrykk og høy puls! LA TIDEN GÅ FORT :wtf:

forresten, hvordan er det dere får sånn junilykke2018 ved bildet deres? :confused013er det noe man må gjøre seg fortjent til liksom, eller er det noe man kan sette inn selv?

forresten, hvordan er det dere får sånn junilykke2018 ved bildet deres? :confused013er det noe man må gjøre seg fortjent til liksom, eller er det noe man kan sette inn selv?
Det er vel de som er med på skjult forum som har det. Ligger tråd her ang hvordan få tilgang :)

Kjenner at det er tyngre å puste, dårligere plass i magen, alt er kjempetungt og slitsomt og føler meg veldig begrenset. For ikke å snakke om humørsvigninger!! When that said; nå siste trimesteret har vært det beste for meg etter laaaang periode med ekstrem kvalme og hyperemesis i kombinasjon med migrene. Og lav blodprosent.

Er såååå ferdig med å være gravid, men på den andre siden vil jeg også drøye så lenge som mulig. For meg som førstegangs på 30, som en reiseglad fri selvstendig sjel vet at det blir slutt når baby kommer :D

Back
Topp