Flere som IKKE vet kjønn?

Her vet vi ikke denne gangen heller. gubben ville gjerne vite når vi var på ul, slik var det for 5 år siden og. jeg nekter. vil ikke vite. må jo ha noe spennende til fødselen. personlig forstår jeg ikke helt hvorfor "alle" er så opptatt av å få vite hvordan kjønn det blir. 9 av 10 som man prater med spørr om hvordan kjønn det blir. og når man sier at man ikke vet, så blir man nesten beskyldt for å vite, men ikke ville si det.

Ja det opplever vi også! "Dere vet det dere! Men vil ikke fortelle oss det" Merkelige greier!

Her vet vi ikke denne gangen heller. gubben ville gjerne vite når vi var på ul, slik var det for 5 år siden og. jeg nekter. vil ikke vite. må jo ha noe spennende til fødselen. personlig forstår jeg ikke helt hvorfor "alle" er så opptatt av å få vite hvordan kjønn det blir. 9 av 10 som man prater med spørr om hvordan kjønn det blir. og når man sier at man ikke vet, så blir man nesten beskyldt for å vite, men ikke ville si det.

Samme her- blir litt paff over alle som spør om kjønn sekunder etter de får vite at jeg er gravid. Virker som det skal være en selvfølge.. Føler nesten jeg unnskylder meg når jeg sier at vi vil gjemme på spenningen til fødselen. Samtlige mistenker meg også for å vite kjønnet, må liksom forsvare hvorfor vi vil ha spenningen :(

Back
Topp