Flere som IKKE vet kjønn?

bjørnemamma

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Virker som "alle" vet hvilket kjønn babyen er. Handler rosa eller blått og finner navn osv. -syntes ikke dette er galt i det hele tatt- sist fikk vi også vite (men første gang var det også spenning)

Her ville vi ha spenningen til fødselen denne gang..
Flere som venter i spenning?

Jeg vet ikke men får nok vite det innen kort tid. Innlagt med vannavgang

Jeg vet ikke men får nok vite det innen kort tid. Innlagt med vannavgang
Oi, såpass! Hvordan blir det da, venter man bare på rier da? Eller prøver de å stoppe fødselen?

Oi, såpass! Hvordan blir det da, venter man bare på rier da? Eller prøver de å stoppe fødselen?
Jeg har fått lungemodningssprøyter, riehemmere og antibiotika. Nå ligger jeg her å blomstrer å venter til uke 34

Jeg har fått lungemodningssprøyter, riehemmere og antibiotika. Nå ligger jeg her å blomstrer å venter til uke 34

Hei gode vennen!
Kjenner igjen følelsene nå!!! Jeg leste masse om fødsler i uke 33 når jeg fikk rier, så på bilder av babyer født i den uka! De er jo bare helt perfekte! Det betrygget meg veldig, betyr ikke at de er bitte små spurvunger! Hvordan har du det nå?

Virker som "alle" vet hvilket kjønn babyen er. Handler rosa eller blått og finner navn osv. -syntes ikke dette er galt i det hele tatt- sist fikk vi også vite (men første gang var det også spenning)

Vi venter i spenning! Utrolig gøy! Om 3,5 uke bare har vi nurket her ;)

Hei gode vennen!
Kjenner igjen følelsene nå!!! Jeg leste masse om fødsler i uke 33 når jeg fikk rier, så på bilder av babyer født i den uka! De er jo bare helt perfekte! Det betrygget meg veldig, betyr ikke at de er bitte små spurvunger! Hvordan har du det nå?
Det er litt skummelt. Har hatt sengeleie til idag å i ettermiddag fikk jeg dusje å opp å gå forsiktig. Da jeg satt oppe lakk jeg mer fostervann så tør ikke sitte noe mer.

Det er litt skummelt. Har hatt sengeleie til idag å i ettermiddag fikk jeg dusje å opp å gå forsiktig. Da jeg satt oppe lakk jeg mer fostervann så tør ikke sitte noe mer.

I alle dager! Har de noen forklaring på hvorfor dette skjer nå da?

Jeg angrer på at vi ville vite det denne gangen:p Var mye mer spenning forrige gang når vi ikke visste noe:p Legene, jm, og sykepleierne på sykehuset veddet tom lønningene sine på hva det var;) Hehe.. Er selvfølgelig spent nå også, men på en annen måte:)

Uff... Håper jo at det stenges og at det stopper opp. Heldigvis er du der det hele tiden produserer nytt fostervann :)

Krysser fingrene for deg :)

Vi venter i spenning vi ;) så her har vi valgt og ikke vite noe denne gangen , kjempe spennende !

Oj .. masse lykke til går nok kjempe bra ! Heldigvis ikke mange dagene igjenn til uke 34 da :)

Uff... Håper jo at det stenges og at det stopper opp. Heldigvis er du der det hele tiden produserer nytt fostervann :)

Krysser fingrene for deg :)
Dette går bra. Jeg er så spent wæææ

Hvordan går det med deg vennen?

Her vet vi ikke denne gangen heller. gubben ville gjerne vite når vi var på ul, slik var det for 5 år siden og. jeg nekter. vil ikke vite. må jo ha noe spennende til fødselen. personlig forstår jeg ikke helt hvorfor "alle" er så opptatt av å få vite hvordan kjønn det blir. 9 av 10 som man prater med spørr om hvordan kjønn det blir. og når man sier at man ikke vet, så blir man nesten beskyldt for å vite, men ikke ville si det.

Back
Topp