Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min sparker over alt, ved trusekanten, høyre side som jeg kan kjenne, og helt opp til navel Kjenner ikke noe på venstre enda, og jeg mistenker at morkaka ikke har flytta seg.Hmm.. Lurer på om jeg kjente masse dulting i natt.. Er 17+1 nå.. Hvor på magen er d mulig for baby å sparke nå? Er d bare helt nede ved trusekanten eller kan den også sparke på sidene av magen/ under navl nivå ?
Hmm.. Blir spennende å se p oul hvor morkaka mi ligger. Så d er altså ingen måte å kjenne d på?Min sparker over alt, ved trusekanten, høyre side som jeg kan kjenne, og helt opp til navel Kjenner ikke noe på venstre enda, og jeg mistenker at morkaka ikke har flytta seg.
Jeg er 20+0 i dag og kjenner ikke liv. Gruer meg til oul i morgen...
Men jeg vet fra tul at jeg har morkaka foran.
Jeg er 20+0 i dag og kjenner ikke liv. Gruer meg til oul i morgen...
Men jeg vet fra tul at jeg har morkaka foran.
Du kjenner nokk god forskjell på tarmaktv å baby har morkaka foran selv, men kjenner han av og til på sia eller helt øverst av livmoraLykke til på oul
Jeg har også morkake foran. Har kjent få ganger at det muligens kan ligne spark, men man er jo aldri sikker som førstegangs. Det jeg har kjent er litt ned mot sidene av magen, sårt kan jo fort forveksles med tarmarktivitet