Flere som ikke kjenner liv enda?

håperpånrto

Glad i forumet
Februarhjertene2017
Er det flere her som ikke kjenner liv enda? Jeg er 17+3 i dag og kan ikke si at jeg kjenner noe som jeg vet er barnet. Kjenner noe som like godt kan være luftbobler eller leamus maks et par ganger i døgnet. I første svangerskap kjente jeg liv fra uke 15, derfor blir jeg ekstra bekymret...
(Har ikke UL før 19+1, så vet ikke hvor morkaka ligger.)
 
Er uke 20 +4, førstegangs da og begynte å kjenne noe så vidt forrige uke.men veldig lite. Men i går kjente jeg skikkelig boksing, og mannen kjente og. Men veldig svakt ennå.
Har en morkake som er foran. .. Og jordmor sier det er vanlig at en ikke kjenner tidlig.
 
Er 19+4, var på OUL i går. Livlig baby, men har ikke kjent noe enda. Har morkake midt i mot magen, så det er ikke så rart. Tror jeg kjente en del forrige uke, men da må babyen ha ligget på tvers. Men det stoppet etter noen dager.
 
Jeg tror jeg har kjent noe 3 ganger. Jordmor fant hjertelyden da.
Hvor mange uker er du nå? Skal jo være mulig å finne hjertelyd på uke 16 kontrollen om du er usikker.
 
Jeg er 16+3 og kjenner ingenting. Har morkaka foran, så regner ikke med å kjenne noe før tidligst i uke 20.
 
Jeg er 14+2 og er kjempeutålmodig. Hadde håpt å kjenne noe tidlig denne gangen siden det er nr 3, men jeg innser at jeg nok må vente noen uker til. Sist kjente jeg liv første gang rundt oul, men var ikke 100% sikker før rundt uke 18-19 syns jeg å huske.
 
Jordmora mi sa at noen heldige kjenner det ganske tidlig. Men de som ikke er såå heldige trenger ikke bekymre seg før absolutt senest i uke 25. Da bør man kjenne bebisen hver dag. Men før det er ikke en selvfølge. Men vet av veldig mange som kjenner fra ca uke 20. Så du kan vell prøve å kjenne etter da istedet :) ikke bekymre deg du ^^
 
Er 18 uker og er 99,8% sikker på at det er mini som sparker/stryker mot blæra (når blæra er full) på kvelden. Virker absurd, men er tydelig bevegelse. Har morkake på fremre vegg, så regner med at det kan ta litt tid :)
 
Jeg har morkaka bak, og har vært usikker et par uker om det har vært lille jeg har kjent. På oul for to dager siden så jeg lille bevegde seg og kjente det kjempegodt, sikkert fordi jeg da visste hvor og når jeg skulle kjenne det :) Etter oul har jeg blitt mer bevisst på det, og kjenner litt nå og da :) 18+4
 
17+3 i dag og kjenner ikke liv. Va på OUL for 2 dager siden og alt var fint. Har morkaken på forveggen noe som gjør at det kan ta litt tid før jeg kjenner liv sa hun som undersøkte meg :)
 
17+2. Ikke kjent bevegelser med sikkerhet. Men det skjedde noe merkelig for et par dager siden, og det kan jo ha vært liv fra den lille. Det var akkurat som noe veltet inni magen to ganger i løpet av ett minutt. Jeg så at magen bevegde seg, så jeg stokk skikkelig
 
16+1 og har kanskje kjent noe veeeldig svakt de to siste dagene, men det kan også være bare ønsketenkning... Har morkaka bak og er andregangs, så hadde forventet mer action til nå. Men, Alt er nok i orden. Gleder meg til skikkelig liv I magen! :)
 
Hmm.. Lurer på om jeg kjente masse dulting i natt.. Er 17+1 nå.. Hvor på magen er d mulig for baby å sparke nå? Er d bare helt nede ved trusekanten eller kan den også sparke på sidene av magen/ under navl nivå :)?
 
Back
Topp