Flere som ikke kjenner liv enda?

Fikk kjenne de første tydelige bevegelsene på tirsdag var da 15+1og har kjent de hver dag siden xsmile9
 
Last edited:
Hmm.. Lurer på om jeg kjente masse dulting i natt.. Er 17+1 nå.. Hvor på magen er d mulig for baby å sparke nå? Er d bare helt nede ved trusekanten eller kan den også sparke på sidene av magen/ under navl nivå :)?
Min sparker over alt, ved trusekanten, høyre side som jeg kan kjenne, og helt opp til navel :) Kjenner ikke noe på venstre enda, og jeg mistenker at morkaka ikke har flytta seg.
 
Min sparker over alt, ved trusekanten, høyre side som jeg kan kjenne, og helt opp til navel :) Kjenner ikke noe på venstre enda, og jeg mistenker at morkaka ikke har flytta seg.
Hmm.. Blir spennende å se p oul hvor morkaka mi ligger. Så d er altså ingen måte å kjenne d på?
 
Jeg er 20+0 i dag og kjenner ikke liv. Gruer meg til oul i morgen...

Men jeg vet fra tul at jeg har morkaka foran.
 
Jeg er 20+0 i dag og kjenner ikke liv. Gruer meg til oul i morgen...

Men jeg vet fra tul at jeg har morkaka foran.

Lykke til på oul :)

Jeg har også morkake foran. Har kjent få ganger at det muligens kan ligne spark, men man er jo aldri sikker som førstegangs. Det jeg har kjent er litt ned mot sidene av magen, sårt kan jo fort forveksles med tarmarktivitet ;)
 
Jeg er 18+3 i dag. Har morkaka forran. Var på en ekstra TUL i forige uke og var da 17+6! Jeg kjenner overhooode ingenting. Men alt sto bra til med lillefrøkna :)
 
Lykke til på oul :)

Jeg har også morkake foran. Har kjent få ganger at det muligens kan ligne spark, men man er jo aldri sikker som førstegangs. Det jeg har kjent er litt ned mot sidene av magen, sårt kan jo fort forveksles med tarmarktivitet ;)
Du kjenner nokk god forskjell på tarmaktv å baby :) har morkaka foran selv, men kjenner han av og til på sia eller helt øverst av livmora :)
 
Back
Topp