Flere som ikke har vært på ul ennå?

Marimekko

Andre møte med forumet
Bortsett fra positiv test er det svært lite jeg merker til spiren. Ikke har jeg vært på ul ennå og sett noe bankende hjerte heller, så det er i grunnen veldig vanskelig å tro på at her er det noe. Tror nok jeg må bestille en tidlig ul snart for å få litt ro i kroppen :-P

Jeg har ikke vært på UL enda, men har time da... ;) skal dit om to uker, da er jeg 7 uker på vei. Er litt nervøs... Har masse symptomer, hatt dem siden lenge før jeg testa positivt, men det hadde jeg sist også... Gikk dessverre ikke veien da, så håper inderlig å få høre noen beroligende hjerteslag i 7.uke...! :)

Jeg har det som deg - veldig lite symptomer, som gjør det vanskelig å ta innover oss at jeg er gravid. Selv om vi har vært på ul for en drøy uke siden.

Har ikke vært på ul men føler meg allikevel ganske gravid (syk) med hyperemesis :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke vært enda men skal når jeg er 7uker på vei.. Håper bare at spiren holder seg det inne..

har ikke vert på men skal 2 okt, da er jeg 8+1. lite symptomer annet enn veldig trøtt men det kan også være b12 mangel jeg har. også stikninger når jeg reiser meg brått.

Jeg har ikke vært til ultralyd. Jeg skal det nok heller ikke før jeg får tilbud om det. Skal til lege i uke 10. Tar det hele helt med ro. :-)

Jeg har ikke vært enda ;) Men skal den 9 oktober da er jeg 9 +3 ;) Selv om jeg har masse symptomer føler jeg liksom at jeg må få det bekreftet med ul ;)

Jeg har heller ikke vært på ul. Har en del symptomer og testet positivt på tre tester, men tørr ikke glede meg helt enda.. Har veldig lyst til å bestille time for å se om det er hjerteslag. Er i uke 7(6+2) nå, så kanskje jeg bestiller i uke 9?!?!?:)

Jeg har heller ikke vært på ul. Har en del symptomer og testet positivt på tre tester, men tørr ikke glede meg helt enda.. Har veldig lyst til å bestille time for å se om det er hjerteslag. Er i uke 7(6+2) nå, så kanskje jeg bestiller i uke 9?!?!?:)
De burde kunne se hjertet når som helst nå framover, ihvertfall i uke 8.. så hvis du vil ha en time så bare ta den som er ledig! ;)

Vi skal på tirsdag, 6+3 :)

Har ikke vært. Er 8+0 i dag. Spørs om jeg må før jeg tør dele nyheten med familie. Mulig jeg bare er litt paranoid :p

Ikke vært :) Er 5+0 idag.
Har få symptomer bortsett fra murringer, ømme pupper og 7 tester i skuffen som viser positivt ;)

Skal ringe gynekolog imrg og tigge meg til en tidlig UL. :)

Jeg skal på tidlig ultralyd i slutten av oktober. Ikke noe vi må egentlig men jeg vil gjerne forsikre meg om at hjerte slår.
Dessverre hadde de ikke noe ledig før den tid, så tiden kommer til å gå veeeeeldig sakte kjenner jeg.

Jeg har ikke vert enda, er i uke 9+1, skal om 2 uker da er jeg 11 uker på vei :-) Etter ul kan jeg endelig senke skuldrene håper jeg :-)

Back
Topp