Flere som ikke føler seg gravide?

Slapp av ;) snart kjenner du spark og du vil klage på at du ikke får fred ;) magen er bare i veien så like greit d tar tid. Dette blir mitt fjerde svangerskap (1exu, 1 ma) så jeg får nok mage neste uke. Ha ha var DIGRER sist :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hei! :)
Jeg har også vært noe bekymret grunnet manglende gravid-følelse... ingen symptomer i grunn.. kun litt kvalme som kommer og går, ingen matlyst.... ellers ingenting...
Men i dag ble brystvortene mine ømme..... å gudbedre så deilig det var å få et pittelite tegn fra kroppen at den skjønner hva som skjer.. :P
Jeg er 5+1 i dag.... og håper alt går bra videre til tross for manglende symptomer.. :P
Godt å vite at det er fler av oss! ;)

Jenter! Det går så bra! Sist fikk jeg ikke symptomer før 6+3 og gravidfølelsen får en ikke før magen og sparkene kommer. Vær glad dere ikke er sykt kvalme. NYT det! Jeg nyter min "siste" uke med grei form. Regner med at kvelmen og spyinga kommer en gang neste uke. Eneste jeg har nå er tretthet og ømme bryst, som jeg ikke merker utenom når jeg er borti dem. Konsentrere dere om å ta vare på dere selv heller og nyt tiden. Det blir verre! Kramper, vonde spark, kynnere, halsbrann, ødem, bekkenløysning, søvnproblemer osv osv. Alt dette skal vi klage på og nye de neste 30-35 ukene :)

Jenter! Det går så bra! Sist fikk jeg ikke symptomer før 6+3 og gravidfølelsen får en ikke før magen og sparkene kommer. Vær glad dere ikke er sykt kvalme. NYT det! Jeg nyter min "siste" uke med grei form. Regner med at kvelmen og spyinga kommer en gang neste uke. Eneste jeg har nå er tretthet og ømme bryst, som jeg ikke merker utenom når jeg er borti dem. Konsentrere dere om å ta vare på dere selv heller og nyt tiden. Det blir verre! Kramper, vonde spark, kynnere, halsbrann, ødem, bekkenløysning, søvnproblemer osv osv. Alt dette skal vi klage på og nye de neste 30-35 ukene :)

Godt å høre :-) når begynte magen din å vokse første gang? :-)

❤️ termin 16.12.14 ❤️

Det var ganske tidlig. Hadde en exu og en ma før. Jo fleste påbegynte svangerskap jo fortere kommer magen vanligvis. Sist hadde jeg begynt litt allerede i uke10-12 har bilde med mage uke 15.

Koselig å høre at du er gravid igjen :-) håper alt går bra :-)

❤️ termin 16.12.14 ❤️

Back
Topp