Flere som ikke føler seg gravide?

linnal

Flørter med forumet
Er 6+3 idag, og føler meg fortsatt ikke gravid! :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Okej! :) litt ømme pupper har jeg fortsatt, men ikke noe annet :p

Jeg er litt sjuk, så det overskygger egentlig alt av gravidfølelser disse dagene.

Nå klager vi på manglende gravidfølelse. Om noen mnd klager vi på for mye he he he. Lover at d kommer ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg har aldri hatt noe særlig symptomer før etter uke 7.

Jeg har aldri hatt noe særlig symptomer før etter uke 7.

Er tidvis kvalmen. Men det verste er i grunnen at jeg allerede nå kjenner bekkenet.... DET liker jeg ikke... Er 5+2 i dag...

Føler ingenting annet enn litt mikroskopiske murringer nederst i magen. Skal kjøpe meg noen tester idag så jeg kan slappe litt av :P
Men det er jo sant, idag klager vi på lite symptomer mens om noen månder klager vi nok på for mange symtomer :D

Venter en liten i februar ❤️

Her var jeg bare trøtt helt til forrigårs. Plutselig ut av det blå kom det en kjip uvel følelse. Ikke ille morgenkvalme, men kvalm nok til at jeg ikke føler for å gjøre noen verdens ting. Og ble plutselig kjempefølsom for lukter. Har også tidvis "leamus" inni :p Gravidfølelsen kom over natta for å si det sånn. Er 6+4 idag.. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har det medte gått over bortsett fra at jeg ikke har noe lunte lengre. Skal ingenting før jeg fyker opp å er hissig. Så er jeg forferdelig stressa for ultralyd neste onsdag. Er så redd at det ikke er noe bankende hjerte der. Har nesten ikke sovet i natt pga det, kun ligget våken å tenkt på hva om det ikke er noe levende foster eller embryo som det vell er enda. Dro til legen å ble sykmeldt for er helt knekt og sliten

Måtte ta en eggløsningstest isted pga manglende symptomer.. Kun ømme pupper til tider.. Eggløsningstesten ga med en gang knallutslag- før kontrollstreken kom opp..
Men... Nå er jo dette en el-test.., men om noe er galt, ville den alikevel bli sterk? Og blødning? Tar det ikke en stund før ting er ute a kroppen?

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Føler meg heller ikje særlig gravid. Litt ømme bryster og trøtt, av og til murringer. Ellers føler jeg meg helt "normal":p

Trykker på appen

Er 15+3 i dag og graviditetssymptomene har gått helt over her :-) har ikke antydning til mage engang! Var på ul i uke 12 og da så alt perfekt ut, men begynner å bli litt engstelig nå :-(

❤️ termin 16.12.14 ❤️

Er 15+3 i dag og graviditetssymptomene har gått helt over her :-) har ikke antydning til mage engang! Var på ul i uke 12 og da så alt perfekt ut, men begynner å bli litt engstelig nå :-(

❤️ termin 16.12.14 ❤️

Første barnet?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har ikke så mye symptomer utenom at jeg nesten konstant går rundt og et litt uvel (kvalm og svimmel ) føles ut som jeg et konstant på én båt med litt sjø :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Back
Topp