Flere som ikke er kvalm?

Jeg er mye uvell og kvalm - men ikke kastet opp på 2 dager nå... så det er jo positivt :playful: men artig å lese hvor mange som ikke er kvalme! Jeg er 7+2

Hiver meg på, ikke kvalm med 6+4. Var ikke kvalm i de forrige svangerskapene - så krysser fingrene for det samme nå da oppkast troner høyt på min "det verste jeg gjør liste"....

Så godt å høre at vi er flere! Er min første graviditet så aner jo ikke hva jeg skal forvente! Er bare litt småuggen, men har så vondt i puppene at jeg ikke klarer å sove skikkelig :eek: er 7+2 idag :happy:

Og idag kom oppkastet. Var fint så lenge det varte!

De to siste dagene har jeg plutselig vært ganske kvalm. Ikke spydd, men føler meg skikkelig uggen!

7 uker her og er heller ikke kvalm. Ikke et snev engang. Leste et sted at kvinner som er kvalme har mindre sjanse for abort. Men jeg velger å ikke tro på det. Her går det i super ømme pupper, stikking i magen og humørsvingninger. Tror vi kan prise oss heldige.

Jeg har ikke vært kvalm på over en uke jeg nå, til og med når jeg blir sulten. Det er ufattelig deilig, men tap av symptomer gjør ikke akkurat at jeg slapper mer av.

Nyyyt det dere som ikke er kvalme! Her er det pyton, hadde spydd daglig om det ikke var for kvalmestillende... samme som i forrige svangerskap.

9+5 I dag, kun litt matvegring veldig tidlig på morgenen. Får ikke i meg en ordentlig porsjon før etter kl. 10, men spiser heller lite men ofte i forb. med jobb. Ellers ikke vært kvalm :)

Back
Topp