Flere som ikke er kvalm?

Jeg er bare 4+5, og foreløpig ikke kvalm. Sist hadde jeg HG, og var kvalm fra ca uke 6-18, med 11-17 som de jævligste ukene. Jeg spøy lett 10 ganger om dagen, og raste ned 15 kg.

Så selv om jeg ikke er kvalm, vet jeg at det kan komme.

Etter uke 18 merket jeg ingenting til gravidplager, og var i storform til fødsel på overtid.

Jeg er 7+1 i dag og ikke vært kvalm siden 6+3. Det varte ca en uke. Blir ikke like uggen av å være sulten lenger heller. Men til gjengjeld fikk jeg voldsom svimmelhet i går. Var aktiv hele dagen, men under middagen måtte jeg kaste inn håndkleet og ligge på sofaen resten av kvelden. Jeg dro tydeligvis strikken litt langt, så jeg må begrense aktivitetsnivået. Ble ikke kvalm av svimmelheten, bare uggen.

Ikke så veldig kvalm, har kastet opp en gang. Er 7+3. Passer på å spise jevnt, merker en begynnende kvalme når jeg blir sulten.

Har derimot andre plager som gjør hverdagen litt tyngre, som forstoppelse/luftplager og vonde pupper som plutselig er blitt gigastore. Alt dette gjør at jeg sliter med å finne klær hver dag, lite som passer...

4 uker igjen til ferie - det ser jeg frem til!:wacky:

Har vært uggen frem til for en uke siden, men det har gitt seg :)

Har heldigvis vært veldig lite kvalm. Kun et par ganger, heldigvis ingen oppkast. 7+2

6+3 idag, og foreløpig bare kvalm om det går gir lenge mellom måltider. Kan være litt uggen i blant...

5+3, ikke kvalm, var det ikke forrige svangerskap heller så håper jeg ikke blir det nå

Så spennende med så mange som ikke er kvalm ❤️ Trodde de fleste >80% var det her.

jeg er 6+0. Litt uggen innimellom, hodepine innimellom. Ingen ømme pupper. Sliten og slapp. Forstoppelse. Og hyppig vannlating..

5+5 idag og ingen kvalme, håper det holder seg slik! :) Har en del stikninger i magen og veldig ømme bryst som eneste symptomer

Kun kvalm om nettene av en rar grunn, fått veldig dårlig søvn etter jeg ble gravid og våkner alltid om natten.

Forrige gang ble jeg ikke kvalm før rundt uke 8-9. Jeg er 5+2 i dag, og ingen kvalme ennå.

Ikke kvalm idag. føler meg ikke gravid uten kvalmen:hilarious: har murringer og vonde bryst

Jeg kan herved trekket tilbake mitt svar her fra i går..
I dag våknet jeg og kjente formen var grei, leste litt nyheter i sengen og ble brått kjempekvalm :hungover: Kjente det begynte å stramme seg til i halsen og jeg måtte løpe rett og kaste opp. Kvalmen vedvarte en stund etterpå og jeg måtte bli hjemme fra jobb.. Håper på bedre form i morgen!

Jeg kan herved trekket tilbake mitt svar her fra i går..
I dag våknet jeg og kjente formen var grei, leste litt nyheter i sengen og ble brått kjempekvalm :hungover: Kjente det begynte å stramme seg til i halsen og jeg måtte løpe rett og kaste opp. Kvalmen vedvarte en stund etterpå og jeg måtte bli hjemme fra jobb.. Håper på bedre form i morgen!
Jeg joiner denne. Ikke vært kvalm på en uke. Men i kveld kom det tilbake. Prøver å stappe i meg mat for å dempe det, men nå virker ikke mat engang. Here we go! :p

Back
Topp