Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja samme her utenom puppene. Hvor langt er du på vei?Meg! Absolutt ikke kvalm. Eneste er puppene mine som er spent og vondt. Og litt stikk og småmurringer nede.
Ja samme her og8+0 idag og ikke kvalm! var litt uggen for ca 1,5 uke siden. Og blir litt dårlig om jeg ikke spiser mat ofte. Men kvalm er jeg ikke
Ja uggen her ogJeg er ikke kvalm. Var uggen i tiden rundt positiv test, og kjente det litt nå på onsdag. Men ikke kvalm, og i hvert fall ikke behov for å kaste opp. Er 6+3 i dag.
Jeg nyter det mens jeg kan, og håper kvalmen ikke kommer i det hele tatt. Ble aldri kvalm sist graviditet
5+5 i dag.Ja samme her utenom puppene. Hvor langt er du på vei?
Ja, spennende å se. Rart hvordan det varierer fra person til person og svangerskap til svangerskap. Hvordan følte du deg sist?Ja uggen her og
Kult.. gå se hva det blir hos meg
Veldig interessant. Men så er det jo gjerne sånn at de som er kvalme svarer i tråder om å være kvalm, mens de som ikke er kvalme svarer i tråder om å ikke være kvalm.Herlighet, hadde ikke trodd at det er så mange som ikke er kvalm. Slo det opp og da sto det at det er 80% som blir kvalm. Men ingen i min familie- hverken min mor eller min søster- ble kvalm. Så håper at det ikke kommer heller.