Flere som ikke er kvalm?

RosaGull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
FebbisBebbis2021 ❄️
Er det noen her som ikke er kvalm enda? Er 6+0 idag. Hvor langt er du på vei?
♥️❤️

Last edited:
Meg! Absolutt ikke kvalm. Eneste er puppene mine som er spent og vondt. Og litt stikk og småmurringer nede.

8+0 idag og ikke kvalm! var litt uggen for ca 1,5 uke siden. Og blir litt dårlig om jeg ikke spiser mat ofte. Men kvalm er jeg ikke

Jeg er ikke kvalm. Var uggen i tiden rundt positiv test, og kjente det litt nå på onsdag. Men ikke kvalm, og i hvert fall ikke behov for å kaste opp. Er 6+3 i dag.

Jeg nyter det mens jeg kan, og håper kvalmen ikke kommer i det hele tatt. Ble aldri kvalm sist graviditet :happy:

Jeg er ikke kvalm. Var uggen i tiden rundt positiv test, og kjente det litt nå på onsdag. Men ikke kvalm, og i hvert fall ikke behov for å kaste opp. Er 6+3 i dag.

Jeg nyter det mens jeg kan, og håper kvalmen ikke kommer i det hele tatt. Ble aldri kvalm sist graviditet :happy:
Ja uggen her og :D
Kult.. gå se hva det blir hos meg

Så godt å høre at vi er flere! Er min første graviditet så aner jo ikke hva jeg skal forvente! Er bare litt småuggen, men har så vondt i puppene at jeg ikke klarer å sove skikkelig :eek: er 7+2 idag :happy:

Er 5+3 bare og heller ikke kvalm enda. Litt småuggen nå og da men det gir seg hvis jeg slapper av eller sover litt. Puppene har blitt mer ømme og har murringer om morgenen. Og så sover jeg dårligere. Spent på hvordan uke 6 og 7 blir.

6+0 og ikke kvalm! :happy:
Mamma spydde fra IKM til jeg kom ut, og har hørt nok skrekkhistorier om det! Så har alltid vært litt spent på hvordan det skulle gå med meg :signs003

Jeg var veldig kvalm uke 4- 7.. Men nå er jeg sjelden kvalm lenger (8+2).. Kun vist jeg spiser for mye eller visse ting. Ble ekstremt kvalm av en slush her en dag, å jeg er veeldig glad i slush, før jeg var gravid kjøpte jeg nesten daglig :hungry:

Herlighet, hadde ikke trodd at det er så mange som ikke er kvalm. Slo det opp og da sto det at det er 80% som blir kvalm. Men ingen i min familie- hverken min mor eller min søster- ble kvalm. Så håper at det ikke kommer heller.

Ikke kvalm enda, bank i bordet! 7+1 nå. Kunn små uggen inn i mellom hvis det har gått lenge mellom måltider etc

Herlighet, hadde ikke trodd at det er så mange som ikke er kvalm. Slo det opp og da sto det at det er 80% som blir kvalm. Men ingen i min familie- hverken min mor eller min søster- ble kvalm. Så håper at det ikke kommer heller.
Veldig interessant. Men så er det jo gjerne sånn at de som er kvalme svarer i tråder om å være kvalm, mens de som ikke er kvalme svarer i tråder om å ikke være kvalm.

Jeg lager en avstemning, så får vi kanskje et bedre bilde! #realfagslærer :bookworm:

Samme her, ikke kvalm. Er 5+1. Sist ble jeg kvalm en gang etter fullgåtte seks uker, så det kan jo fortsatt komme. Har lite symptomer generelt, svakt ømme pupper og litt tung følelse nederst i magen. Men det er virkelig bare såvidt.

Jeg var kvalm fra uke 5-7 ca. Nå blir jeg uggen og uvel hvis jeg ikke tar hånd om meg selv ift hvile og mat, men ellers går det greit.

Hovedsymptomene mine er egentlig ømme brystvorter (vondt å dusje liksom), veldig trøtt, fort sliten, manglende mens og en tung følelse i livmorområdet. Men jeg blir veldig uggen hvis jeg går for lenge uten mat altså, men kvalme kan jeg ikke kalle det.

Jeg har ikke vært mye kvalm med de andre heller. Kastet opp én gang med nr 1, ingen med nr 2 og heller ingen av SAene mine fikk meg til å spy. Tror ikke jeg har det i meg å bli skikkelig kvalm i svangerskap (heldigvis).

Back
Topp