Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Da jeg var førstegangs hadde jeg morkaka foran. Da kjente jeg selv spark første gang 20+2 og utenpå magen 20+5.
Jeg tror det er ganske vanlig å kjenne senere både første gang og når morkaka er foran.
Jeg kjenner henn utrolig godt, til og med samboeren kjenner hjenne.. Er 19+4, men har kjent liv siden før UL som var i uke 18 :-D livmoren min ligger bak så jordmor sa ikke var rart jeg kjente henne så godt <3
Her har vi allerede et mønster. Jeg våkner tidlig (06:00-07:00) men bare ligger i senga. Da våkner lille og sparker i siden. er det helg så sover jeg videre og det blir stille etterhvert. Når jeg våkner er det stille, spiser og setter meg ned, action igjen. Ute å gjør ærend/følger snupps på skolen, hjem igjen og spark. Og så er det ganske stille til etter middag eller på kvelden når jeg har satt meg ned og er ferdig på jobb eller skal slappe av. Noen ganger er det skikkelig turning andre ganger bare litt spark