Flere som har

Evita

Elsker forumet
En aktiv liten baby om kvelden?
Her er det full aktivitet om kvelden da jeg setter meg og slapper av og lenge etter jeg har lagt meg :)
Veldig koselig ❤ men blir langt på natt før jeg sovner :p

Hehe samme her og blir bare sterkere og sterkere rørsler! Han er mye aktiv på dagtid og, men det er på kvelden jeg har tid til å kjenne ekstra etter :) det er ikke sånn at han vekker meg, men når jeg våkner selv fordi jeg må tisse er det vanskelig å sovne igjen med en som turner og hopper der inne ;) ekstremt koselig og fint, men som du sier, søvnen er ganske så viktig fortiden :P

Ja masse, jevnt utover dagen. Så kjekt når ungene og samboer også kan kjenne lille tøtta der inne :) <3

Ja, sånn er det her også. Kjenner små dult av og til når jeg er på jobb, men når jeg etter endelig kan sette meg ned på kvelden er det skikkelig action ❤️ herlig. :) gleder meg til samboern kommer hjem og får kjenne å se også ❤️

Hehe samme her og blir bare sterkere og sterkere rørsler! Han er mye aktiv på dagtid og, men det er på kvelden jeg har tid til å kjenne ekstra etter :) det er ikke sånn at han vekker meg, men når jeg våkner selv fordi jeg må tisse er det vanskelig å sovne igjen med en som turner og hopper der inne ;) ekstremt koselig og fint, men som du sier, søvnen er ganske så viktig fortiden :P
Hvor mange uker er du på vei? :-)

Ååh, jeg vil også kjenne liv :D har ikke kjent noen ting enda!

Ja! Full rulle heile kveldane :) magen spretter så eg ser det i augekroken når eg ligg på sofaen..hehe

Her er de aktive når jeg står opp,og jevnt igjennom dagen,ofte mye på kvelden og roer seg og blir stille når jeg legger meg til å sove :)

Jaaa! Hun våkner når jeg legger meg, så da får jeg ligge der å kjenne. Og hun holder samba takt når jeg våkner om natta for å tisse, så nattesøvn hva er det? Nå sparker hun også, for jeg har spist bacon.

En aktiv liten baby om kvelden?
Her er det full aktivitet om kvelden da jeg setter meg og slapper av og lenge etter jeg har lagt meg :)
Veldig koselig ❤ men blir langt på natt før jeg sovner :p
Hvor langt var du på vei da du merket aktivitet som holdt deg våken? :)

Har en veldig aktiv gutt inni her :) synes det er så koselig jeg. Men pappan har enda ikke kjent spark utenfor magen. Men når de kraftigste sparkene kjennes så er han ikke hjemme eller så stopper han å sparke så fort han skal kjenne :) typisk!

Er 21+6 i dag. Kjenner svakt innimellom. blir helt stressa av at "ALLE" kjenner masse og tydelig så tidlig!:bored:
Morkaka ligger foran, men har det så mye å si på hva jeg kjenner inni magen?
Førstegangs som dere sikker skjønner:p

Er 21+6 i dag. Kjenner svakt innimellom. blir helt stressa av at "ALLE" kjenner masse og tydelig så tidlig!:bored:
Morkaka ligger foran, men har det så mye å si på hva jeg kjenner inni magen?
Førstegangs som dere sikker skjønner:p

Jeg mente 20+6:p

Har en turbo. Føles ut som en tørketrommel som går innimellom:p

Er er det full fart om kvelden og enkelte netter. Kjenner babyen ganske godt nå så hender jeg våkner om natta. Også har den begynt med å legge seg heeelt øverst i livmoren om natta. Kjenner den presser på for at den skal komme høyest mulig :p i grunn litt ubehagelig :p

Back
Topp