Flere som har tatt NIPT test?

Jeg fikk først teknisk feil, så utydig svar. Så vi har fått henvisning til riksen for videre foster diagnostikk. Skummelt som fy. Nakkefold på 3mm og høy alder på meg
Når skal du på det/får du vite mer da? Det ekleste er nesten å gå i denne perioden mellom der man ikke vet ting…

Vi reiser inn til Oslo i morgen❤️ ja pining å gå å vente sånn
Er det snakk om morkake- eller forstervannsprøve da, eller? Uansett, masse lykke til i morgen:Heartred Fortell gjerne hvordan det går!
Det er jammen flere av oss som har ulike ting å bekymre seg for gjennom svangerskapet..ikke enkelt! Håper så mange som mulig får de svarene de ønsker!

Er det snakk om morkake- eller forstervannsprøve da, eller? Uansett, masse lykke til i morgen:Heartred Fortell gjerne hvordan det går!
Det er jammen flere av oss som har ulike ting å bekymre seg for gjennom svangerskapet..ikke enkelt! Håper så mange som mulig får de svarene de ønsker!
ALT fint med lille baby❤️ Så lettet og glad. Ble kun ultralyd. En dyktig spesialist som sjekket og var så fornøyd❤️❤️❤️ Også fikk vi beskjed om at vi venter ei jente

Valgte å ikke ta, da alt så bra ut på ultralyd i uke 12. ❤️
På infofilmen så sier de at det er en risiko for falsk negativ, og ønsker ikke risikoen for spontanabort som det er i å ta en fostervannsprøve. Selv om den er liten.

ALT fint med lille baby❤️ Så lettet og glad. Ble kun ultralyd. En dyktig spesialist som sjekket og var så fornøyd❤️❤️❤️ Også fikk vi beskjed om at vi venter ei jente
Så bra at alt var fint! Og så godt det må være å kunne slå seg til ro med det nå :Heartpink Koselig med jente da! Har du noen fra før?

Jeg har ei jente ifra før ( ønsket meg såå en gutt) hva med deg?
Hvor gammel er jenta du har da? Ser den..men blir nok bra uansett:Heartpink Jeg har og ei jente fra før, også blir det gutt denne gangen. Venter fremdeles i spenning på disse prøvesvarene da..:banghead:

Jeg fikk svar i går, kun 7 dager etter blodprøven! Var så glad jeg fikk brev (på HelsaMi, appen som St.Olavs har begynt å bruke etter innføring av Helseplattformen. Sjekk den om dere tilhører St.Olavs!), for brev betyr normale funn! De hadde ringt om de fant noe galt❤️
Deilig å lese at alt var normalt! Hipp hurra og god jul!:santa

:smiley-bounce016
Fikk du brev i innboksen på HelsaMi, eller under prøvesvar? Og var det etter 7 dager totalt eller 7 virkedager? 8 dager siden jeg tok på St.Olav nå, og blir sprø av ventinga..vurderer å ringe og spørre etter jobb i dag om det ikke er kommet noe, for de sa det skulle være klart ila denne uka..

Fikk du brev i innboksen på HelsaMi, eller under prøvesvar? Og var det etter 7 dager totalt eller 7 virkedager? 8 dager siden jeg tok på St.Olav nå, og blir sprø av ventinga..vurderer å ringe og spørre etter jobb i dag om det ikke er kommet noe, for de sa det skulle være klart ila denne uka..
Tror det ligger under både prøvesvar og i innboks, jeg fikk iallfall et push-varsel når den kom:) Og ja, 7 dager totalt, tok prøven onsdag uka før og fikk svar onsdag ei uke etter. Så det var veldig raskt da. Tror de sa 10-14 eller 7-10 dager egentlig, så jeg var sikkert heldig? Håper du straks får svar❤️

Tror det ligger under både prøvesvar og i innboks, jeg fikk iallfall et push-varsel når den kom:) Og ja, 7 dager totalt, tok prøven onsdag uka før og fikk svar onsdag ei uke etter. Så det var veldig raskt da. Tror de sa 10-14 eller 7-10 dager egentlig, så jeg var sikkert heldig? Håper du straks får svar❤️
Takk for svar! Jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet til over helga igjen.
Ringte dit i sta, og de sa at det oftest ikke kom før 10-14 dager..og at det ville komme rett i den HelsaMi-appen sånn som du fikk. De kunne ikke begynne å purre på laben før etter 14 dager..så får bare håpe det kommer svar tidlig i uka som kommer da.. Den ventinga er ille altså!

Back
Topp