Flere som har navn klart???

Vi har to jentenavn klare, men guttenavn sliter vi litt med enda. Litt dumt siden jeg er overbevist om at det er en gutt vi har i vente:p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Uff jeg aner ikke.. Har mange guttenavn jeg liker, men ble litt vanskeligere når den lille er en jente. Er så utrolig kresen på jentenavn..

Begynner å bli ganske sikker på navn her nå:) Dvs. vi har bare to igjen på blokka, og er vel ganske enig om hvilket det blir;)

Sent from my iPad using BV Forum

Neida. Ikke i nærheten!;)
Jentenavn var vanskeligst siste gangen.
Jeg har min liste klar, så mannen må lage sin, så må vi se på hverandres og finne hva det blir...:)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har navn klare.. :) Men det er jo en stund til, så helt sikre er de ikke ;)

Vi har fire jentenavn på lista, to av de har blitt litt favoritter :-P men vi får se hva som passer når hun kommer ut ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi kaller den lille det den skal hete, eller bare Påsan :p Fikk vite kjønn i går, og vært lei av å kalle han ett "det", så navnet skal brukes heretter! Garm <3

Ca. termin Onsdag 21. Januar 2015 <3

Åh, det er kjempevanskelig! Jeg prøver liksom å gå og "smake" på noen av de mulige navnene dag etter dag og se for meg babyen hete det, men ingen så langt som det er full klaff med, føler jeg. Det kommer kanskje når hun (?) er ute..? :p Vi er heldigvis nokså enige når det gjelder hvilken type navn vi liker, da. Så skal vel finne noe til slutt. :)

Ja, vi tror vi har et navn klart :) foreløpig. Så får vi se om vi plutselig ombestemmer oss. Per i dag heter hun Mikayla.

Back
Topp