Flere som har navn klart???

Mammaaaaa

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Vi har endelig, etter mange runder blitt enig om navn til han lille i magehulen min:D
Det falt på Matheo:Heartred

Har dere navn klart, eller noen dere vipper mellom!??

Vi skal kalle jenta vår for Live :)<3

Termin 31.12.2014 <3
Sent from my iPhone using BV Forum

Vi er veldig usikre!! Hadde guttenavn klart, jentenavn er vanskeligere :P Matheo var på topp lista mi på gutt også ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

På jente er det klart :-) vært klart i mange år :p

På gutt så er vi rimelig sikre, men ikke 100% :)

Er en av de kjipe, som gjerne vil holde navnet hemmelig en stund til :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingenting klart her :P Titter og skriver ned de jeg liker så få vi se hva det blir når lille blir født :P

Nesten 100% klart om det blir jente..:) Blir det gutt så forblir han navnløs :p Har virkelig ikke peiling..

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

har snakka om navn men ikke bestemt noe. Kommer ikke til å ha navnet klart, må se "hvem" hun er først :)

Vi hadde klart guttenavn, men så viser det seg at vi venter en iten jente :) Så nå har vi ikke peiling hehe :P

Her har vi ikke begynt engang... Sleit sist gang med guttenavn og da tok jeg sjefsavgjørelsen (hadde 3-4 å velge mellom til fødsel)
Denne gangen blir det nok en gutt og da må nok gubben ta avgjørelsen.
Synes det er grusomt vanskelig dette med navn...spesielt når etternavnet vårt er kort. Blir fort "mobbenavn", hvis dere skjønner?

Har 4 jentenavn :p så spørs det da, hvilket som passer frøkna når hun blir født ♡

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Ja. Vi vet ikke helt sikkert hvilket kjønn babyen er, selv etter oul, men har navnene klare. Enten blir det etter min avdøde mor eller til barnefarens fars mellomnavn. Sønnen vår er oppkalt etter min bestefar, så for oss blir det viktig at navnet er familiært :)

Back
Topp