Flere som har mage som dette?

Lena33

Glad i forumet
er bare nysgjerrig etter å vite deres mening etter å fått noen komentarer på at den er litt stor etter tiden[:)]syns jo det selv oxo etter tidligere erfaring[8D]

jøss, d va en fin mage t å vær i uke 11..[;)] Trur ikkje æ va sånn dær før i uke 21 æ.. sekker på at du ikkje har fleire småtroll inni dær ? [:D]

Du må gi beskjed nå du vet hvor mange som er inni der[;)]
Ganske fasinert over magen din....siden du e bare 11 uker på vei[;)]
Tror det er 2-3 der inni jeg.....[:D]

[:D]ja du er ikke den første som sier det[:)]...jeg vet ærligtalt ikke.....kan man kjenne det på kroppen tro?at man får sterkere tegn på noe vis......må vel bare vente på ul for å vite sikkert!

nei du æ veit ikkje korsn d e me tægn og sånt, men e vell som regel litt livligere i magen om dær e fleire dær inne. Går ut ifra at du ikkje har kjent no liv dær ennu.. Sku ikkjr forundre mæ om du e lengre på vei enn 11 uke.. Men blir nok spennanes på UL ja..[:D]
Kanskje du får dæ en litn overaskelse..eller to [;)]

Har du begynt å kjenne noe sparking inni magen?
Kanskje litt tidlig ennå, husker jeg kjente sparking i uke 12 med andre mann.[:)]

se der ja[:D]sånn så jeg ut når jeg var høygravid[:)] alle er jo forskjellige, men kanskje du har flere små inni der ja?
fin var magen i alle fall. savner det jeg[:D]

kjente du liv i uke 12...?du.....kansje det ikke bare er "noe annet" likevel da......det har ikke vært ofte, men kansje 3 ganger at jeg har kjent små dunk.De har mint meg om spark jeg har kjent i tidligere svangerskap.....i går kjente jeg to etterhverandre, men ikke noe siden det....skal si fra når jeg vet mer[:D]om det er flere overaskelser eller tre[:D][:D]

ja detta syns æ va litt spennanes[:D] Folk e så forskjellig..nån har små maga, nån har store.. Syns du hadde såpass stor mage t å vær "bare" 11 uke på vei, at d blir spennanes å høre korsn d går vidre [:D] Sjøl kjente æ ikkje liv før i uke 14..og d e vell tidlig t å vær førstegangsfødende.. Arti me liv i magen [;)]

Da er det nok spark du har kjent!![:)]
Husker det føltes liksom som små dunk.[;)]

ja det er vel egentlig tidlig når det er første gang....jeg synes jo uke 11 er tidlig fordi om jeg har barn fra før.....så jeg har egentlig ikke trodd det var "spark"...men det føltes slik[:)] og cissi sier hun har kjent det......det er en utrolig deilig følelse[:D]

Ja jøss..e skikkelig deilig følelse[:)] Huska første gangen æ kjente liv.. våkna en mårra og så va dær plutselig en heilt ny følelse i magen..Va ikkje i tvil om ka d va..kjente d ijænn ett par daga ætterpå, men va litt tydeligere da.. En ny og deilig følelse å kjenne de små sparkan for første gang[:)]

Åi! Det var en fin og rund mage[:)]

Enten er du lengere enn bare 11uker på vei,ellers så må det være flere enn bare en.. Har aldri sett maken! Når skal du i ultralyd????

har ikke fått noe dato for det enda...skal til jordmor 5 juli...da tenker jeg hun ordner med den biffen.Håper det ikke blir så alt for lenge til.......det er vel midt i sommerferien snart[&:]

ÅÅ[:D] Så spennende! Det skal vel bli artig å vite. Jeg husker da jeg var hos jordmora for første gang.. Hun trodde jeg var i uke 16 å syntes jeg hadde stor mage og hun ble enda mer nervøs da jeg nevnte at jeg er tvilling selv + at faren min er tvilling(men hun døde etter fødselen også har min farmor et søskenpar som er tvillinger.
Men da jeg kom i ultralyd dagen etter var det det at jeg var 18uker på vei...

Det skal bli spent å se hva du har i den fine magen din[:)]

Så fiiin mage [:D] Har ikke sånn mage enda jeg.. ser bare feit ut, ikke gravid [:'(] hehe!

Jeg var gravid i fjor på denne tida. Da jeg var 11 uker på vei, var magen min enda ganske flat....
Du er heldig!!!! Nydeligste magen[:)]
Lykke til videre![;)]

For en flott mage du har. Nå savner jeg virkelig å være gravid. Har ca like stor mage som du har nå, men der er ingen baby inni- bare mye løs hud.... hehe....
Du må virkelig fortelle oss om der er flere enn en baby....

Min mage er også stooor! Men det er bare en inni meg, var på ultralyd senest idag.

det var jo godt å høre at det går ann for flere å ha sånn mage.....så føler jeg meg ikke unormal[8D]hvordan var ul?så det ut som et menneske eller?hva så du?[:D]jeg gleder meg sånn til min ul.....deilig for deg å få se inni "bobblen" din da...den lurte deg en stund...[;)]

Back
Topp