Flere som har mage som dette?

He,he...moro at du har fått opp bilde på telleren da.
Du må passe på å fornye det mens magen vokser da![;)]
Ser forresten nesten slik ut jeg og,og har også fått høre at "er du sikker på om det bare er en inni der!?"
Men det blir jo opp til ultralyden å fortelle,om ikke jordmor får inn to hjerteslag eller slik når vi skal lytte om en uke...
Blir jo spennende da!!![:D]

heisann..

jeg er gravid med 2 mann og jeg må si det at magen min var ikke så svær når jeg var i uke 11..er i uke 30 nå.. klart man kunne se at jeg var litt oppblåst men langt ifra deg..mn jeg kjente liv så tidlig som uke 9. var da på ultralyd..lukte øynene og sa til han som tok ultralyd på meg at nå beveget babyen seg og han trodde nesten ikke sine egne øyne for jeg hadde jo rett..nå er mine barn ganske tett påhverandre da det vil ca bli 1 år mellom de..jeg fikk en gutt 28 august 04 og venter ei lita jente nå i september.

Utrolig flott mage. Er litt misunnelig på deg som fikk den så tidlig - selv følte jeg meg bare litt flubby på den tiden. Nå har jeg jo kommet såpass langt at jeg har fått gravidmage...nå finnes det ikke noen tvil...herlig... :)

Jeg fikk tidlig kommentarer på magen, mest fra folk som kjenner,eg, andre trodde jeg bare hadde lagt på meg. Jeg er kanskje såvidt litt større enn deg nå, og jeg er 17+6 i dag.....Hold oss oppdatert når du har vært på ultralyd, da?! Spennende om det er flere der inne....

hei hei!så koselig at fler legger ut magen sin på sidene her da....FLOTT mage veronica!skal ta nytt bildet når det har gått en mnd fra jeg tok det bildet som ligger der nå...ca 14 dager til!har fått en del kommentare, men oxo mange som har sagt at det er normalt for flergangsfødende å få magen tidlig. Så jeg venter bare på ul[:)]skal til jordmor på tirsdag...får se hva hun tror[:D]

Hei!

Skiftet du nettopp bilde? Var et med rød bukse i sta, hehe [;)]

Jeg var omtrent som det bildet du hadde i sta da jeg var elleve uker, men hadde mye luft, så den gikk litt tilbake. Var hos legen i går og da var jeg i følge satt termin 16+3 på vei, men legen mente jeg må være 18 uker. Har regnet med at terminen min blir flyttet, for er usikker på siste mens. Skal til UL til uka, legen har lurt på om jeg bærer på tvillinger. Så litt spent nå! Har du fått vært på UL nå?

Syns du ser stor ut til tida, ja [:)]

Hilsen fra Førstegangs

du er heldig så har fått mage.. jeg bare venter på at den skal komme nu jeg...

Jeg fikk kjempe fort stor mege og nesten alle jeg møtte trodde jeg var langt over 20 uker på vei. Da var jeg bare 10. Når jeg sa det til dem var de overbevist om at det var to eller flere. Nå har jeg hvert på ultralyd og det er en liten jente der.

Kjempe fin mage du hadde.

Jeg er snart 20 uker å mage synes godt. Men jeg har lagt på meg så mye andre stender og jeg da. Alle bare ler av meg når jeg sier at jeg har gått opp 10kg på 20uker. Men hva er egentlig normalt?

Så fin og stor den var da! Sikker på at det ikke er bilde fra et tidligere svangerskap?? [:)] Kanskje det blir trillinger på dere? Det hadde vel vært fint?[:)] Dobbel gleder sier de ved tvillinger, så da blir det vel trippel glede da. [:)] Skal bli tante til to snart jeg, og hun var ikke like stor som du på samme tidspunkt, men dette er jo selvfølgelig forskjellig fra person til person. La oss høre!!

Back
Topp