Flere som har kjøpt doppler?

Jeg fikk doppler av svigerinna mi og fant hjertelyd 9+2 Så deilig å få bekreftelse på at det er noe der inne og dette noe lever. Men obs obs, ikke bli stressa om dere ikke hører noe!!!
 
Jeg fant hjertelyden i går[emoji7][emoji7] (10+4)
 
Bestilte meg på angelsounds.no i dag, 550 kr for den originale :) men tror jeg skal vente litt med å teste den ut :)
 
Jeg er 11+3 og fant ikke igår... så får jeg se om jeg avventer litt til. Vet hvor jeg skal lete, men fant bare min egen
 
Jeg er nok litt optimistisk for jeg lytter hver dag med mitt helt vanlige legestetoskop (12+4) :p Har ikke nubbsjangs på å finne noe, men må jo prøve en gang om dagen for det :)
 
Har en angelsound fra mitt første svangerskap. Har bare testet den to ganger ennå. Har foranliggende morkake, så det kan visst være litt vanskelig å finne hjertelyden.
 
Vurderer å kjøpe doppler, noen som kan anbefale en som er god men ikke altfor dyr?
 
Vurderer å kjøpe doppler, noen som kan anbefale en som er god men ikke altfor dyr?
Den på teknikkmagasinet er ikke så dyr:) husker ikke om det var 399 eller 499, men den fungerer helt supert!
Ellerså kan du jo sjekke Finn.no også:)
 
Den på teknikkmagasinet er ikke så dyr:) husker ikke om det var 399 eller 499, men den fungerer helt supert!
Ellerså kan du jo sjekke Finn.no også:)

Kjøpte den jeg og den funka :)
Hørte hjertet nå, kjempeglad [emoji173]️
 
Har bestilt meg nå [emoji13] skulle vel helst hatt den i uke 10-14 da jeg hadde blødninger, men nå kan jeg sjekke innom i blant da [emoji8]
 
Back
Topp