Flere som har kjøpt doppler?

Nei funket dårlig, så bestilte ultralyd gel :) så da prøver jeg igjen da!
 
Har dopleren fra tidligere.. Måtte selvfølgelig prøve den her om dagen, men fant ikke hjertelyden. jaja:) vente noen uker før jeg gidde igjen.. Fant de tidlig forrige gang.. Mulig den ligger annerledes nå...
 
Skal ut å kjøpe sånn idag:)[emoji6] tenkte egentlig å vente litt, tilføre jeg ikke finner hjertelyden enda.. Men ja, MÅ bare prøve;)
 
Kjøpte idag, fant mitt og samboers hjerte men ikke baby enda. Er nok for tidlig enda, er bare 9+2 [emoji4] gøy å ha liggende da [emoji4]

Hvor ca skal man 'leite'? [emoji28]
 
Kjøpte idag, fant mitt og samboers hjerte men ikke baby enda. Er nok for tidlig enda, er bare 9+2 [emoji4] gøy å ha liggende da [emoji4]

Hvor ca skal man 'leite'? [emoji28]

Så tidlig fant jeg hjertelyden helt nede ved skambeinet :) Husk at du ikke bør lete for lenge eller for ofte, da lydbølgene fra doppleren varmer opp fostervannet og stresser fosteret som heller ikke har varmeregulerende evne enda (iflg min gyn) :)
 
Så tidlig fant jeg hjertelyden helt nede ved skambeinet :) Husk at du ikke bør lete for lenge eller for ofte, da lydbølgene fra doppleren varmer opp fostervannet og stresser fosteret som heller ikke har varmeregulerende evne enda (iflg min gyn) :)

Leita ikke lenge, leste det selv så tar ikke sjangsen [emoji14] tror kanskje jeg leita litt for langt opp da ja [emoji23] får prøve igjen om en uke eller to [emoji1303] takk for svar!
 
Var nettbutikken jeg sjekket... :/
bfaf331f9ad258b36402f983f1cbc79c.jpg
 
Back
Topp