Brooke Elsker forumet MayDay2021 Skuddårsspirene 2024 3 Okt 2019 #21 NyttKapittel skrev: ...kan man se noe her...? IKM til lørdag 6.okt. Klikk for å utvide … Var ikke lett å se, men kan man skimte noe?
NyttKapittel skrev: ...kan man se noe her...? IKM til lørdag 6.okt. Klikk for å utvide … Var ikke lett å se, men kan man skimte noe?
NyttKapittel Forelsket i forumet 3 Okt 2019 #22 Brooke skrev: Var ikke lett å se, men kan man skimte noe? Klikk for å utvide … Mener jeg kunne det i dag til morgen... Men med 6 timers urin (holdt meg)nå på kvelden var den heeelt blendahvit... Alt håp ute...?
Brooke skrev: Var ikke lett å se, men kan man skimte noe? Klikk for å utvide … Mener jeg kunne det i dag til morgen... Men med 6 timers urin (holdt meg)nå på kvelden var den heeelt blendahvit... Alt håp ute...?
NyttKapittel Forelsket i forumet 4 Okt 2019 #23 Brooke skrev: Var ikke lett å se, men kan man skimte noe? Klikk for å utvide … Lurestrek ... Mensen kom i dag.. overhodet ikke velkommen Neste IKM er 30.Okt. Hvordan er det med deg?
Brooke skrev: Var ikke lett å se, men kan man skimte noe? Klikk for å utvide … Lurestrek ... Mensen kom i dag.. overhodet ikke velkommen Neste IKM er 30.Okt. Hvordan er det med deg?
Brooke Elsker forumet MayDay2021 Skuddårsspirene 2024 5 Okt 2019 #24 NyttKapittel skrev: Lurestrek ... Mensen kom i dag.. overhodet ikke velkommen Neste IKM er 30.Okt. Hvordan er det med deg? Klikk for å utvide … Blæh... Det går bra, ny El i tidlig til uken
NyttKapittel skrev: Lurestrek ... Mensen kom i dag.. overhodet ikke velkommen Neste IKM er 30.Okt. Hvordan er det med deg? Klikk for å utvide … Blæh... Det går bra, ny El i tidlig til uken