Flere som har hatt/er rett ved eggløsning nå? (September 2019)

Jepp, har nok i dag :smiley-bounce012
Vi har prøvd i evigheter og venter på prøverør nå snart.
Men allikevel klarer jeg å gire meg litt opp hver mnd, selv om jeg har roet meg en del med at det nok ikke går!

Er du nygift?
 
Fikk maks på monitoren i går så håper på at el er i dag. Var rett før jeg skippet å gå på jobb i går for å være hjemme for å ha sex.
 
Jepp! EL i disse dager.
Testene er fra i går kveld, dag tidlig og når i kveld
 

Vedlegg

  • DF0137F9-4853-4392-93A4-4B71707427B6.jpeg
    DF0137F9-4853-4392-93A4-4B71707427B6.jpeg
    23,5 KB · Visninger: 78
Ifølge testene var på fredag ish I forrige uke :happy:
Har bestemt meg for å ikke kjenne på symptomer og bare la dagene gå - kjempelett:hilarious:
 
7 dpo. Ekstremt trøtt siste halvdel av arbeidsdagen i går, og frem til jeg la meg (før 22). Kvalm 15 min etter at jeg stop på i dag.. men antar det er tilfeldig og hodet som tuller :p
 
Er på 2DPO og kjenner allerede på rastløshet mtp testing :oops::p reiser snart på høstferie og er nesten litt avhengig av et vinglass før flytur (flyskrekk deluxe), men må jo nesten skippe det nå. Ikke største problemet da, for kjenner heller litt på den angsten dersom det viser seg at det har klaffet! Men man skulle uansett ha fått et automatisk varsel etter sex, dersom det hadde gått veien :laughing002 spart oss for mye grubling si!
 
Jeg har EL i dag.

Andre pp etter SA i sommer, men vi har prøvd i 3 år nå i høst.

For tidlig å merke noe enda her, hehe.

Masse masse lykke til alle sammen! :signs003

Og en liten heiagjeng her på slutten:

:talk017
 
Har EL i dag/morgen virker d som! Spennende dager venter!!:shy:
 
Hadde EL 26 eller 27 september. Fikk nesten positiv 27 september som ble svakere etter det. Så toppen var vel enten tidlig 27 eller sen 26 :p
 
Back
Topp