Flere som har fått mage?

Heheh , ja eg var sååå klar for å ikkje bli sjokkert på tul meeen da var bere ein [emoji14] føler meg bere så alt for stor og da er pinlig å tenke at eg "bere" er 13 veke i måro .. Da går ikkje an å ikkje legge merke til at eg er gravid for å sei da sånn , og då går eg som sagt med store gensre ..

Har du vøre på tul ?
Du har jo unnskyldninga med at det ikke er din første, da er det lov og normalt at det blir større fortere [emoji4]
Nope, ikke noe TUL her i gården, skal til jordmor i morra, får se hva hun sier om mine tanker og valpekull bekymringer [emoji23]
 
Du har jo unnskyldninga med at det ikke er din første, da er det lov og normalt at det blir større fortere [emoji4]
Nope, ikke noe TUL her i gården, skal til jordmor i morra, får se hva hun sier om mine tanker og valpekull bekymringer [emoji23]

Er da normalt altså ? Ja, kva veit eg :p eg var på tul på fredag på sjukehuset så eg vart nesten litt skuffa øve at da bere var 1 inni dar :p Hehe

Guri kor spennende da, hold meg gjerne oppdatert ;) Kanskje ho hører to hjertelyder ? :p hihi
 
Back
Topp