Flere som har fått mage?

Tror ikke jeg får mage på mange mnd... i mitt forrige så synes det veldig fra ca 7/8 mnd så tipper her å.... er overvektig så det er nok derfor [emoji14]
 
Bare oppblåst her :p 7+5 så ganske tidlig enda da ;) forrige gang ble magen synlig rundt uke 16.
 
Bare luft her og, men når jeg trekker inn magen alt jeg kan, så går det ikke like mye som før, og den kjennes fullere ut nederst. Så noe har nok skjedd [emoji14] 11+0 i dag [emoji3]
 
Magen er helt hard over skambeinet, har kunne trykke fingeren ned der før så regner med det er noe på gang :) men håper egentlig det tar litt tid før magen kommer. :) er 10+1
 
Har vært skikkelig oppblåst i 3-4 veke no , full i luft og ser virkelig veldig gravid ut .. er slank fra før så dette syns eg er både ubehagelig og rart (?) i går satt eg med åpen knapp OG glidelås på kino :/ dette er nr 3 for oss , aldri skjedd før for å sei da sånn .. sliter med å skjule det . Er 9+2
 
Ser ut som om jeg er halvveis :p helt sinnsykt. 3 gangs gravid, 7+2.. visst ikke det er 2 inni der blir jeg sjokket :)
 
Ja, men det må være fordi jeg har lagt på meg. Jeg har alltid hatt ganske flat mage, og nå har den plutselig est ut. Jeg føler meg skikkelig tjukk og oppblåst. Hvordan det er mulig kan jeg nesten ikke forstå, når nesten alt jeg spiser kommer i retur. Kroppen vet visst å spare når den må...
 
Ja, har hatt mage en stund[emoji37] føler folk niglor på magen min, uten at de har guts til å spørre. Heldigvis strax 12 uker, sånn at det ikke behøver å være sånn mega-hysjhysj
 
Dette er mitt andre svangerskap og jeg har ikke en liten antydning til mage engang, er 11+4. Men jeg har fått en liten myk pose med fett på magen, som er rart siden jeg har vært sykemeldt pga kvalme i 3 uker nå, og vekta har rast nedover..!
 
1c8cd899352e50ff78d19af72c7f9066.jpg


Jaaaada magen er her [emoji87]
 
Her har magen komt godt frem også, men er overraskende nok mindre denne gangen enn med nr 2, enn så lenge i hvertfall. Hadde forventet at magen ville komme fortere tredje gangen? Men greit nok for meg, det betyr at vi kan holde det for oss selv litt til, i hvertfall så lenge jeg går med vide gensere ;)
 
Heldige dere med mage :)
 
Jeg er høy (1.85) og har blitt litt «lubben» så ingen babymage på en god stund. Har også hørt at det tar lengre tid for førstegangs. Blir spennende fremover. :smiley-bounce012
 
Er veldig oppblåst, men er det hele tiden føler jeg. Har begynt å gå med gravid bukse fordi det er mer behagelig enn mine vanlige bukser.
Er 9 uker i dag med tvillinger.
 
Back
Topp