Flere som har fått mage?

Dansemamma

Andre møte med forumet
Sliter virkelig med å holde magen inne.. er 10+5 i dag og min 3 graviditet så den kommer jo fortere da. Flere som allerede begynner å få mage? Føler jeg får mange blikk på jobb..
 
Fikk beskjed til lunsj i dag at folk ikke skjønner hvor jeg gjemmer maten, så tydeligvis ikke noe som vises enda.... (nr 1, 7+3)
 
Last edited:
Jeg er litt usikker på termin, men er et sted mellom 8+0 og 8+5. Jeg hatt stor mage en stund allerede, og kjenner godt livmoren langt over skambeinet. Er gravid med nummer to. Klarer heldigvis å skjule det med klær foreløpig.
 
Mer oppblåst nå enn noe gravidmage :p
Er nr 3 her også :)
 
Nr. 2, dette ble tatt 10+3, er 11+0 idag [emoji7]
eaf6027de4109c04f41e8470754c0482.jpg


Sammenligner med bilde fra idag en uke etterpå! 11+3 og magen vokser [emoji7]
483eedb984682757796ddf66e6e72155.jpg
 
Last edited:
Er 10+4 i dag og ikke antydning til mage enda. Min første. Gleder meg såå fælt til magen kommer! :)
 
Jeg ser kjempe gravid ut!!! Æææ vet ikke hvordan dette skal ende. Om jeg ikke har matlyst er magen like stor! Skal prøve å poste ett bilde. Den vokser mer og mer for hver dag. Har fått kommentaren "oh Shit! Hvor langt er du på vei egentlig!?" Smuule irritert da!
7d714187d525630e575ecdc12c618160.jpg

9+0 imorgen. Men har blitt så stor hver gang.. føler jeg har gått fra 59 kg til 70 på to uker nesten :p
 
Veldig oppblåst så synes jeg ser meget gravid ut! Men alltid hatt litt mage, så ingen som ser noe ekstra, i allefall ikke som de sier til meg!
 
Er nok bare luft her gitt.. Men magen virker litt "hardere" enn vanlig de siste dagene [emoji6]
Er første og er bare 9+2, så må nok vente en stund på ordentlig babykul regner jeg med
 
Har fått litt mage ja, men arbeidsklærne er så romslige at det ikke synes:)
 
Er ikke så velsignet med flat mage fra før, men ser til tider veldig gravid ut føler jeg.. meget oppblåst :wideyed:
 
Har så mye løs hud etter kraftig vektnedgang, at jeg tenker det tar lang tid før babymagen min synes [emoji85] Men magen under navelen har blitt litt hardere de siste dagene, er 9+0 i dag
 
Ja,kjenner livmora er komt godt opp...er nr 3 her og så kroppen veit tydeligvis kva han skal gjør
 
Har fått mage, men den er myk! Så er nok luft! :eek:
Er min 2. og er 8+1 eller 9+1.
 
Back
Topp