Flere som har bikka 100 kg?

Hei! Nå er det lenge siden du skrev dette, men i all min frustrasjon googlet jeg meg frem til ditt innlegg på forumet :p
Det er akkurat som å lese om meg når du skrev dette. Jeg er også 170 cm høy, og hadde startvekt på 83 kg. Er nå 29+6 og vekta i dag visste 98,5 kg! Holdt på å ramle om i sjokk. Har også det meste jevnt fordelt, men har alltid hatt komplekser for kroppen så å se at vekta snart bikker 100 kg gjør meg nesten infernalsk. Nå lurer jeg egentlig bare på om du har kommet tilbake til startvekt, og evt hvor lang tid det tok? Mvh desperat førstegangsgravid som er livredd for å bli evig flodhest :p

Nei jeg er på 97 kg nå, var 115 ved fødsel :-P

Men jeg har ikke akkurat prøvd å gå ned heller da ;)

Jeg hadde selv ikke brydd meg om tallet, for du regner fra start ( normalvekt) + gravidkiloene. Gravidkiloene går av seg selv men må gi det litt tid. Det eneste man skal passe på er å verken bli slappere eller overdrive med mat. Bare gjør akkurat slik du gjorde før;)
Jeg gikk opp 23kg, 24kg, 19kg, rundt 16kg med siste man. Alt gikk av seg selv i løpet av ett år. Null innsats. Trener ikke men spiser lite og stresser mye. Nå har jeg noen av kiloene igjen (5kg), men de blir sikkert borte når snuppa runder året:) håper det er en liten oppmuntring til dere som trener i tillegg?

Ser st vekta blir lavere og lavere nå, det skjedde etter jeg slutta å amme. Jeg hadde ikke vrid meg, men en kunde påpekte at jeg var mindre :-P

Ser st vekta blir lavere og lavere nå, det skjedde etter jeg slutta å amme. Jeg hadde ikke vrid meg, men en kunde påpekte at jeg var mindre :-P
Sist gikk jeg ned til startvekta og under etter at jeg slutta med amminga. Har noen kg igjen fortsatt, men de går sakte men sikkert bort det viktigste for meg er at jeg har det bra med meg selv, er aktiv og glad

Sist gikk jeg ned til startvekta og under etter at jeg slutta med amminga. Har noen kg igjen fortsatt, men de går sakte men sikkert bort det viktigste for meg er at jeg har det bra med meg selv, er aktiv og glad

Ja, det er det viktigeste :) jeg er veldig fornøyd med hvordan ståa er, selv med hengemage og mange extra kg ;)

Back
Topp