flere som har begynt å strikke?

Har strikket et brunt babyteppe. Bestilte lyseblått garn i går etter ul

Jeg strikker vanligvis masse, men har litt tørke for tiden... Har vært så sliten også driver vi med oppussing og styling av leilighet for salg, så blir liten tid... Er nesten ferdig med et skjørt til den vordende storesøster. Når det er ferdig begynner jeg med det første til babyen, tenker jeg. Det blir et hvitt Bella-teppe :-) Har også noen prosjekter til meg selv liggende. Blir nok mer strikking til den lille etter OUL når jeg vet kjønn.

Hei! Er ny her og gravid med vår første, 13+2 i dag ♥ har lenge hamstret strikkehefter og oppskrifter.. endelig turt å begynne på første prosjekt! Flere som er i gang?

Jeg strikker et flettet babyteppe etter oppskrift fra marte helgetun i deilig BabySilk fra du store alpakka :) spennende å være i gang og samtidig litt skummelt da jeg ennå ikke har vært hos jordmor og fått høre hjertelyden. Skal om en uke og gleder meg vilt!
Jeg har heklet et teppe til vognen og bittesmå tøfler :)

Kjenner at jeg må lære meg å hekle, er så mye fint heklet til de små ♡ nå sitter jeg med strikket i fanget og downton abbey på tven mens regnet høljer ned ute.. elsker høsten:)

Finnes ikke bedre! Må si jeg blir fort lei av håndarbeid når det ikke er til en liten en! Nå kan jeg strikke i flere timer om gangen :p

Åh, jeg burde burde.. Men vi driver og flytter og jeg har plassert oppskriftboka i en av eskene som står på lager. Har bare Mariusmønster garn tilgjengelig. Tenkte å prøve meg på dressen i Mariusboka og vesten til eldstemann. Er nok ikke flink nok, så ender nok opp med å lage sokker eller noe ;)

Jeg har ikke helt turd å gå i gang med strikkingen ennå, siden jeg ikke er så stødig, men heklingen er i full gang, har heklet tre par med tøfler ( som jeg ga til kommende besteforeldre for å fortelle at det var baby på vei ) og jeg holder på med et babyteppe, i brun toner, siden vi ikle har fått vite kjønn ennå :-)

ImageUploadedByBV Forum1414749334.486160.jpg

Jeg har strikket en babylue, men er litt usikker på om størrelsen ble rett :-)

ImageUploadedByBV Forum1414749519.501776.jpg

Back
Topp