Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har heklet et teppe til vognen og bittesmå tøflerHei! Er ny her og gravid med vår første, 13+2 i dag ♥ har lenge hamstret strikkehefter og oppskrifter.. endelig turt å begynne på første prosjekt! Flere som er i gang?
Jeg strikker et flettet babyteppe etter oppskrift fra marte helgetun i deilig BabySilk fra du store alpakka spennende å være i gang og samtidig litt skummelt da jeg ennå ikke har vært hos jordmor og fått høre hjertelyden. Skal om en uke og gleder meg vilt!
Jeg har heklet et teppe til vognen og bittesmå tøfler
Kjenner at jeg må lære meg å hekle, er så mye fint heklet til de små ♡ nå sitter jeg med strikket i fanget og downton abbey på tven mens regnet høljer ned ute.. elsker høsten
Jeg har strikket babytøfler. Har lyst å strikke mer, men vet ikke hva eller hvordan. Må nok gjøre litt research.
Tøflene var kjempeflotte har du kjøpt mønster?
Takk så mye så hennes tråd nettoppDet var Lovebelly som tipset om dem i en annen tråd.
Her er linken til oppskriften: http://asselene.blogspot.no/2014/02/oppskrift-pa-babysko.html?m=1