Flere som hører til her?

Har termin ifølge ulike appers bergegninger 28 eller 29 august. Det kan jo hende at man føder etter termin og da er det ikke usannsynelig å få septemberbaby :) tenker å luske litt innom her nå og da. Siden det er ikke mange dager mellom de som har termin i starten av september og meg. Håper det er innenfor og ikke rart :smiley-ashamed004
 
Har termin ifølge ulike appers bergegninger 28 eller 29 august. Det kan jo hende at man føder etter termin og da er det ikke usannsynelig å få septemberbaby :) tenker å luske litt innom her nå og da. Siden det er ikke mange dager mellom de som har termin i starten av september og meg. Håper det er innenfor og ikke rart :smiley-ashamed004
Selvsagt er det innafor. Akkurat som jeg som sikkert vil snike litt i august med termin 2.september. Mine tre andre barn er født 7-10 dager før termin :smiley-ashamed004 Velkommen ❤️
 
Jeg prøver meg på forsiktig jubel med tydelig strek som kom med en gang på tidligtest i dag. Jeg er 39 og har bare vært gravid en gang før, og da steg hcg sakte og jeg mista veldig tidlig. Klarer liksom ikke helt å tro på det ennå, men føler meg glad, litt kvalm, og håpefull. Vi har akkurat blitt godkjent for IVF-behandling, så jeg var forberedt på å ringe inn for oppstart av behandling, men det kan se ut til at vi kanskje har klart det selv :happy093
 
Så rart å se at denne gruppen er åpnet. For et år siden fikk jeg positiv test 31.des etter å hatt sykt ømme pupper hele romjula. Jeg hørte til i September 2023 og nå ligger tuppa mi på 4mnd (i dag-hun kom litt tidlig) og sover ved siden av meg :Heartpink Tiden har gått så fort!

Lykke til alle dere! :happy:
 
Sniker meg inn her! Termin 12/9 med IVF-baby #1. Har offisiell testdag i morgen, og etter at de to siste innsettene endte i MA i uke 8 og kjemisk i slutten av november, så er jeg foreløpig litt avventende og holder gleden litt unna. Håper på positive nyheter på test og blodprøve i morgen (selv om testene fortsatt er veldig positive).
 
Hei.
Jeg tør ikke melde meg inn her helt ennå, men håper å kunne gjøre om noen dager:shy: Fikk positiv test i går og foreløpig termin er 16 september. I mellomtiden sniker jeg litt rundt her inne:)
 
Jeg mistet også november-spire i 2023...
Første mist hos meg var desemberspire (9 uker, men hadde stoppa opp et par dager før) men hadde blitt november pga tidligere igangsetting, så mistet jeg en april sprie (akkurat bikket 5 uker) så mist jeg en mai spire (11 uker, nesten 12) ❤️
 
Første mist hos meg var desemberspire (9 uker, men hadde stoppa opp et par dager før) men hadde blitt november pga tidligere igangsetting, så mistet jeg en april sprie (akkurat bikket 5 uker) så mist jeg en mai spire (11 uker, nesten 12) ❤️
Trist å høre at du har mistet så mange ganger :Heartpink Det må være tøft. Hvordan er det å være gravid igjen nå da?
 
Sist jeg var her inne var i 2011. Har en jente :Heartred Er 5+0 i dag. Testa positivt 30.des, etter magefølelsen sa at noe var på gang :) Totalt uventet da vi ikke trodde jeg kunne bli gravid, og hadde innfunnet oss med å bare ha ett barn.
 
Last edited:
Back
Topp