Flere som hører til her?

Startet en nedtellingslek under «våre leker» for å prøve å komme i gang med antall innlegg vi trenger for skjult gruppe :happy:
 
Rettelse: 5000!

«Terminforumet må ha minimum 5000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i fellesskap finne et navn og en av dere som skal være tilgangsansvarlig.»
Da er det bare å skrive ivei :laughing001 Finne på noen flere Leker
 
Dristet meg til en terminliste. Holder på med en 9 timers lang kjøretur, som passasjer. Så jeg kjeder meg og har mye tid å slå ihjel ❤️
Litt redd for å lage for mange tråder her inne sånn i tilfelle det går galt.
 
Jeg fikk også positiv test idag, er 10dpo så det er veeeeldig i starten enda. Tør ikke å melde meg inn i gruppa her på ordentlig enda før i hvert fall 4+0 :p Jeg har hatt to kjemiske hittil så ja. Men går dette riktig vei så har jeg termin 9.september :Heartred
 
Jeg fikk også positiv test idag, er 10dpo så det er veeeeldig i starten enda. Tør ikke å melde meg inn i gruppa her på ordentlig enda før i hvert fall 4+0 :p Jeg har hatt to kjemiske hittil så ja. Men går dette riktig vei så har jeg termin 9.september :Heartred
Håper spiren klamrer seg fast❤️
 
Ja, jeg tror det foreløpig termin 4. september :)
Har så sykt slapp og lite matlyst, og prøver å skjule det for familien:bag:
Har en plan om å drikke «gin» & tonic i morgen, så håper det går bra. Men enda vanskeligere er det med spekematen! Noen tips?
Spekemat er et stort problem her også! :eek:
 
Sniker litt her! Har hatt to BO i 2023 (utskrapning i uke 12 begge gangene), så er litt forsiktig foreløpig!
 
Sniker litt her! Har hatt to BO i 2023 (utskrapning i uke 12 begge gangene), så er litt forsiktig foreløpig!
Det forstår jeg :Heartred Snik så lenge du vil og så krysser jeg fingrene for at spiren holder til termin denne gangen. Alle gode ting er tre sies det:Heartred
 
Back
Topp