Spørs om jeg klarer det daSynes det er bra å holde seg til over nyttår jeg!
Reiser til Danmark til jul så kunne være jeg fant noe billig der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spørs om jeg klarer det daSynes det er bra å holde seg til over nyttår jeg!
Ekstra gøy å kikke når man er på reise jaSpørs om jeg klarer det da
Reiser til Danmark til jul så kunne være jeg fant noe billig der
Og er masse vi nok kan arven fra søster til samboer som har en på 1 år rett over nyttårEkstra gøy å kikke når man er på reise ja
Gleder meg forresten til å sy små babyklær <3
Sydde ikke til første før han var rundt et år tror jeg. Men det er artig med egensydd
Kosjn vogn har du/dokker sett på?
Vi må og ha søskenvogn, E har sett på carena, E syns de e fin ^.^
Vi har også familie vi får arve en del av, veldig greitOg er masse vi nok kan arven fra søster til samboer som har en på 1 år rett over nyttår
Selv om hun fikk en gutt da, men noe gutt og jente ting har hun nok kjenner jeg henne rett
Januarsalg ja, det har jeg ikke tenkt på! Håper veldig at vi får OUL før jul Black fridag er jo også en tanke ja, selv om jeg tror jeg kommer til å vente litt lengre med det meste av handlinga.Vi har det meste, kjedelig Men sist ventet vi til etter OUL, som da var rett før jul og vi fikk handlet masse på januarsalget. Også har jo flere barnebutikker så hyppig salg at det nesten er en bragd å kjøpe noe til full pris. Vi begynte å plukke ut aktuelle produkter av de store tingene og fulgte med når det ble salg.
Dog, trenger ny babycall siden toåringen fikk tak i vår og nå har den ikke god høyttaler, tenkte å finne på black friday
Det har jeg tenkt på at jeg har så lyst å prøve, men jeg kan ikke sy. Er det vanskelig å lære seg (enkle plagg)? Sikkert veldig koselig med hjemmesydd klærGleder meg forresten til å sy små babyklær <3
Sydde ikke til første før han var rundt et år tror jeg. Men det er artig med egensydd
Kanskje noen som har trykket med et uhell? Jeg synes hvertfall det høres veldig fornuftig ut slik dere gjør det Vi kommer også til å arve en del, noe jeg er veldig glad for, babyutstyr er sykt dyrt!Skjønner ikke hvorfor noen har puttet uenig på min, der jeg sier jeg vil vente til etter jul, eventuelt etter flytting. Og kanskje arve en del fra søs. Gjenbruk er jo bra. Blir nok å kjøpe litt om vi ikke flytter med en gang, kan jo hende vi blir værende til etter babyen, men allikevel.
Mulig, bare frustrerende. Vil jo spare miljøet samtidig som man sparer lommeboka, og vi har ikke krav på foreldrepenger eller noe. Søker om engangsstønad, men får nok ikke. Så da kan det være fint å spare på det som er gjenbruksbart. Hørt man ikke skal kjøpe enkelte ting brukt også.Kanskje noen som har trykket med et uhell? Jeg synes hvertfall det høres veldig fornuftig ut slik dere gjør det Vi kommer også til å arve en del, noe jeg er veldig glad for, babyutstyr er sykt dyrt!